adexo3
۷۰۲۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آرسنال در فکر تداوم صدرنشینی

هفته هفتم لیگ برتر از امروز (شنبه) آغاز می‌شود که تیم صدرنشین آرسنال با وست‌بروم‌ویچ دیدار خواهد کرد.

ایسنا: هفته هفتم لیگ برتر از امروز (شنبه) آغاز می‌شود که تیم صدرنشین آرسنال با وست‌بروم‌ویچ دیدار خواهد کرد.

در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس منچستر‌یونایتد که این روز‌ها نتایج خوبی نمی‌گیرد باید در ورزشگاه لایت به دیدار ساندرلند برود.

شاگردان دیوید مویس در فصل جاری لیگ برتر نمایش خوبی نداشته و با کسب تنها ۷ امتیاز از ۶ دیدار بدترین نتایج در ۲۴ سال اخیر را گرفته‌اند و در رده دوازدهم جدول جای دارند. مویس پس از شکست خانگی در بازی قبلی برابر وست‌بروم‌ویچ، چاره‌ای جز پیروزی در این دیدار نخواهد داشت. منچستری‌ها در این فصل غیر از بازی هفته اول برابر سوآنسی در دیگر بازی‌های خود در لیگ برتر نتوانستند در جریان بازی گلزنی کنند. شاگردان دیوید مویس برای بازی با ساندرلند مشکل خاصی نخواهند داشت. چیچاریتو به ترکیب این تیم برگشته و می‌تواند در خط حمله برای تیمش به میدان برود. مفسران انگلیسی نبود یک هافبک خلاق را مشکل این فصل منچستر‌یونایتد در لیگ برتر توصیف می‌کنند. علاوه بر آن مروان فلائینی خرید جدید شیاطین سرخ نتوانسته است هنوز در ترکیب این تیم جا بیفتد. البته در کنار همه این مشکل‌ها باید نبود سرآلکس فرگوسن را نیز در نظر گرفت. دیگر فرگوسنی نیست که بتواند آرامش را به منچستر‌یونایتد برگرداند. ساندرلند چندی پیش روبرتو دی‌کانیو سرمربی ایتالیایی خود را برکنار کرد و اکنون هدایت این تیم را کوین بال بر عهده دارد. البته او به طور موقت هدایت ساندرلند را بر عهده دارد و قرار است سرمربی جدید این تیم به زودی انتخاب شود.

لیورپول در دیگر دیدار این هفته باید در خانه از کریستال‌پالاس پذیرایی کند. هواداران فوتبال عادت کرده بودند در این موقع از فصل لیورپول را در رده‌های میانی جدول ببینند اما شاگردان برندان راجرز در این فصل عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و اکنون در رده دوم قرار دارند. لیورپول در بازی هفته گذشته موفق شد ساندرلند را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. این دیدار بازگشت لوئیس سوآرس به ترکیب لیورپولی‌ها بود .مهاجم اروگوئه‌ای البته در بازگشت خود به ترکیب تیمش خودش درخشید و موفق شد ۲ گل از سه گل تیمش را به ثمر برساند. راجرز پس از این دیدار استوریج و لوئیس سوآرس را بهترین مهاجمان لیگ برتر توصیف کرد.

منچستر‌سیتی نیز پس از بازی سخت با بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا در خانه از اورتون پذیرایی می‌کند. شاگردان مانوئل پیگرینی در این فصل بسیار پرفراز و نشیب ظاهر شدند. از شکست به تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده کاردیف گرفته تا پیروزی پر گل چهار بر یک برابر یونایتدها در داربی منچستر. منچستر‌سیتی برابر اورتون در خانه دیدار سختی خواهد داشت. اورتون موفق شده است شگفتی‌ساز این فصل لیگ برتر باشد. روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی گزینه اول تافی‌ها (اورتون) در این فصل بوده است. او با گلزنی در این فصل توانسته یکی از مدعیان آقای گلی باشد.

فولام نیز باید در خانه از استوک‌سیتی پذیرایی کند. فولام در این فصل نتایج بدی گرفته و مارتین یول، سرمربی این تیم روی لبه تیغ قرار دارد. به نظر می‌رسد صبر "شاهد خان"، مالک پاکستانی فولام لبریز شده است و در صورتی که شکست بخورد، باید شاهد تغییر و تحول در فولام باشیم. هنوز حضور اشکان دژاگه در بازی برابر استوک‌سیتی مشخص نیست. هافبک ایرانی در این فصل تاکنون فرصت بازی برای تیمش را در لیگ برتر پیدا نکرده است.

در دیگر دیدار‌های لیگ برتر چلسی باید برابر نوریچ به میدان برود. شاگردان ژوزه مورینیو با بازگشت خوآن ماتا توانستند تیم بسیار خوبی داشته باشند. آنها در بازی برابر استوابخارست در لیگ قهرمانان اروپا موفق شدند با ۴ گل تیم رومانیایی‌ را در خانه در هم بکوبند. پیروزی در این دیدار می‌تواند چلسی را در بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر قرار دهد.

آرسنال صدر‌نشین نیز باید در خارج از خانه به دیدار وست‌بروم‌ویچ برود؛ تیمی که در بازی قبلی خود موفق شد منچستر‌یونایتد را در خانه شکست دهد و یک نتیجه عجیب را در لیگ برتر رقم بزند.

برنامه هفته هفتم

شنبه ۱۳ مهر

کاردیف - نیوکاسل

ساندرلند - منچستر‌یونایتد

منچستر‌سیتی - اورتون

فولام - استوک‌سیتی

هال‌سیتی - آستون‌ویلا

لیورپول - کریستال‌پالاس

یکشنبه ۱۴ مهر

نوریچ - چلسی

ساوت‌همپتون - سوآنسی

وست‌بروم‌ویچ - آرسنال

تاتنهام - وستهام

در جدول آرسنال با ۱۵ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های لیورپول و تاتنهام با ۱۳ امتیاز و به دلیل تفاضل گل در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج