اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۱۹۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رئال مادرید خواهان جذب آندره پیرلو شد

جان لوکا ویالی، مهاجم سابق یوونتوس اعلام کرد که باشگاه تاتنهام به دنبال به خدمت گرفتن آندره آ پیرلو، هافبک طراح یوونتوس است.

رئال مادرید خواهان جذب آندره پیرلو شد
روزنامه گل: جان لوکا ویالی، مهاجم سابق یوونتوس اعلام کرد که باشگاه تاتنهام به دنبال به خدمت گرفتن آندره آ پیرلو، هافبک طراح یوونتوس است.

قرارداد پیرلو با یوونتوس در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و مدیران این باشگاه اعلام کردند تا اوایل سال آینده میلادی، برای تمدید قرارداد او اقدام نخواهند کرد؛ اتفاقی که شایعات در مورد احتمال جدایی این ملی پوش باتجربه ایتالیایی از بیانکونری را قوت بخشیده است.

گفته می شود پیرلو ممکن است تصمیم بگیرد آخرین سال های دوران حرفه ای اش را در خارج از ایتالیا و در لیگ های انگلیس یا اسپانیا سپری کند و همین مساله موجب شد تا چند باشگاه از این دو لیگ شرایط او را به دقت زیر نظر داشته باشند.

در این بین، جان لوکا ویالی که سابقه بازی در یوونتوس و مربیگری در چلسی را دارد، به خبرنگاران گفت که باشگاه تاتنهام در حال فراهم کردن مقدمات اولیه برای ارائه پیشنهاد به این بازیکن در پایان فصل است.

پیرلو که در تابستان 2011 از میلان به یوونتوس پیوست، یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در دو فصل گذشته بود. او در سراسر فصل اخیر تنها یک بار تعویض شده بود؛ این در حالی است که اودر دو دیدار از هفته های ابتدایی این فصل یووه تعویض شده بود که نشان دهنده کاهش اعتماد کونته به اوست.

گفته می شود کونته در مورد اینکه همچنان بتوان روی پیرلو به عنوان بازیکن محوری تیم تکیه داشت، دچار تردید شده و به همین دلیل از مدیران باشگاه خواسته تا تمدید قرارداد این بازیکن باتجربه را به تعویق بیندازند. البته پیرلو این هفته و در دیدار مقابل میلان نشانداد که هنوز می تواند در دیدارهای کلیدی، ستاره اصلی تیمش باشد. او یک گل زد و پایه گذار گل دوم یووه بود.

رئال هم مشتری ستاره یووه است

پیرلو در پیروزی یووه مقابل میلان نقش تاثیرگذاری داشت و همین ماجرا و این روزهای خوب او با بیانکونری باعث شده تا سران تیم های مختلف اروپایی او را زیر ذره بین داشته باشند.

طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میل و بازتاب این خبر در روزنامه آ.س سران رئال مادرید و تاتنهام در نظر دارند تا برای جذب پیرلو دست به کار شوند. تابستان گذشتهو با پیوستن کارلو آنچلوتی سرمربی اسبق پیرلو در میلان به باشگاه مادریدی، گمانه زنی ها در مورد احتمال انتقال او به رئال آغاز شده بود چرا که پیرلو و آنچلوتی رابطه دوستانه و خوبی دارند و هر دویشان تمایل زیادی دارند تا بار دیگر با هم به همکاری بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج