adexo3
۷۱۳۳۴
۱۰ نظر
۵۰۰۹
۱۰ نظر
۵۰۰۹
پ

محسن ترکی هم غشی است؟

مروری بر داوری‌های انجام گرفته توسط این دو دوست برای پرسپولیس در دربی‌های اخیر تهران، ضرر و زیان هنگفت سرخپوشان را نشان می‌دهد.

جام: مروری بر داوری‌های انجام گرفته توسط این دو دوست برای پرسپولیس در دربی‌های اخیر تهران، ضرر و زیان هنگفت سرخپوشان را نشان می‌دهد.

محسن ترکی دوست شفیق و همشهری محسن قهرمانی بعد از اتهاماتی که علی دایی به این داور وارد کرد، دوباره سوتش را آویزان کرد.

نکته جالب اما اینجاست که مروری بر داوری‌های انجام گرفته توسط این دو دوست برای پرسپولیس در دربی‌های اخیر تهران، ضرر و زیان هنگفت سرخپوشان را نشان می‌دهد. آیا محسن ترکی هم مثل قهرمانی «غشی» است یا از سر رفاقت پشت آن یکی محسن ایستاده است؟

* دربی ۶۹

در این بازی مرتضی کریمی پرچم می‌زند و گل درست محمد نوری که چیزی حدود نیم متر عقب‌تر از آخرین مدافع استقلال توپ را وارد دروازه می‌کند را آفساید اعلام می‌کند. در نهایت در دیداری که پرسپولیس می‌توانست حداقل با یک تساوی از زمین خارج شود، استقلال بازی را با گل فرهاد مجیدی می‌برد تا ضمن رقم خوردن داربی معروف «آی بدو، آی بدو» مرتضی کریمی هم به دلایل نامعلوم از دنیای داوری خداحافظی کند!

* دربی ۷۰

محسن ترکی وظیفه قضاوت این مسابقه را برعهده داشت. در جریان بازی محمد محمدی دروازه‌بان استقلال در یک صحنه برای گرفتن توپ، قیچی‌وار شکم غلامرضا رضایی را بین دو پایش قرار می‌دهد و محسن خان ترکی که در یک قدمی صحنه قرار دارد دستور به ادامه بازی می دهد. در نهایت استقلال بازی را می‌برد. جالب اینجاست که سال بعد دایی در راه‌آهن با اظهارات جنجالی‌اش بعد از مسابقه با استقلال باعث شد ترکی از دنیای داوری خداحافظی کند؛ وداعی که زیاد طول نکشید و محسن خان دوباره به مستطیل سبز برگشت!

* دربی ۷۵

در این بازی یک بار دیگر قرعه داوری به نام محسن ترکی خورد. نکونام در اولین فصل بازگشتش به ایران در یک صحنه در محوطه جریمه استقلال پیراهن محسن بنگر را پاره می‌کند، ترکی که در یک قدمی صحنه ایستاده است در سوت خودش می‌دمد و بازی را متوقف می‌کند، اما نه به نشانه اعلام پنالتی بلکه به‌خاطر هدایت بنگر به نیمکت پرسپولیس برای تعویض لباس پاره شده‌اش. این اتفاق بازهم زمینه‌ساز قهر دوباره ترکی به نشانه اعتراض از دنیای داوری بود!

* دربی ۷۶

بالاخره با اصرارهای عادل فردوسی‌پور در برنامه ۹۰ این‌بار سوت قضاوت دربی به نام محسن قهرمانی افتاد تا در طول کارنامه قضاوتش، از یک بار داوری در این بازی بی‌نصیب نمانده باشد. محمد نوری را خسرو حیدری در حالی که در موقعیت شوت‌زدن به چارچوب استقلال قرار دارد جلوی چشمان داور هل می‌دهد، اما قهرمانی با فیگورهای منحصر‌به‌فردش دستور به ادامه بازی می‌دهد. در یک صحنه دیگر توپ برگشتی مقابل دروازه استقلال مقابل پاهای رضا حقیقی قرار می‌گیرد که تا این بازیکن قصد شوتزنی می‌کند، نکونام با تکلی خشن او را مقابل دیدگان قهرمانی در محوطه جریمه واژگون می‌کند اما بازهم داور اعتقادی به خطای پنالتی ندارد. دو صحنه‌ای که اکثر کارشناسان داوری آن‌ها را پنالتی محرز اعلام کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • man

      Areeeeee tabloe tabloe

    • بدون نام

      نويسنده اينقدر جهت دار مينويسه؟! ميدونستي اتهام زدن بدون مدرك گناهه كبيرس؟؟ فعلا چيزي كه ثابت شده و از شواهد و حرفا پيداس خود علي آقا دايي نقش پررنگي داشته تو اين قضايا...

      پاسخ ها

      • من

        آره دیگه داره حقیقتون رو میشه . شما که تیم نیستید دلایل بردتون رو نوشته . اون یکی بازی رو هم که دوپینگ کرده بودید و شواهدش هم موجوده.

    • سورنا

      اصلاً شما شک به خودت راه نده که آقایان محسن ترکی و مرتضی کریمی و رضا کرمانشاهی و محسن قهرمانی اینکاره بودن و هستن، یه جاهایی هست که آدم میگه داور صحنه رو ندیده و یه اتفاقی افتاده ولی به خدا من تک تک صحنه های بالا رو به یاد دارم که داور کاملاً به صحنه اتفاقات اشراف کامل داشت. پس چه عاملی میتونه وجود داشته باشه که در اکثر داربی ها داوری به ضرر پرسپولیس بوده!؟

    • مهدی

      %100ترکی هم می شنگه باور کنید کی گفتم

    • آرمان

      سایت برترین ها = سایت هوچی ها

      پاسخ ها

      • احسان پ

        میتونی لطف کنی بری سایت کیسه نیوز. اینجا مزاحم کسی نشی.

    • ماندانا

      خدا رو شکر کسی هست واقعیات رو بگه.البته فقط این دو نفر نیستن.به نظر من یه جریانی تو فدراسیون وجود داره از سازمان لیگ گرفته تا کمیته داوران و هیات رئیسه که به نفع یکی دوتا تیم مشخص که مدیران فاسدشون اهل زد وبند هستند جریان سازی میکنند و اگر همه چیز رو بشه عناوین قهرمانی چند سال اخیر این دو تا تیم باید ازشون پس گرفته بشه.امثال قهرمانی و ترکی و کرمانشاهی و....عوامل اجرایی هستند.

      پاسخ ها

      • همراه آبی

        زن بابا

    • ramin

      Are torkiam aloodas khali tabloe
      Be nazare man kole davaraye iran be joz 3_4 nafar bayad az footbal door shan aksareshoon reshve giran

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج