۷۱۴۹۸۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

طنز؛ حضور ناگهانی ترلان پروانه در کن

مهمترین خبر سینمایی این هفته حضور افتخارآفرین فیلم اصغر فرهادی در افتتاحیه جشنواره فیلم کن بود.

روزنامه شهروند: مهمترین خبر سینمایی این هفته حضور افتخارآفرین فیلم اصغر فرهادی در افتتاحیه جشنواره فیلم کن بود. در همین رابطه صفحات فرهنگیِ اینستاگرامی با تیترهای «کنایه معنادار پنه‌لوپه کروز به فرهادی: چه کت قشنگی پوشیدی اصغر» و «رگ گردن خاویر باردم از غیرت باد کرده. اوه اوه زود ببین» نسبت به این اتفاق مهم فرهنگی واکنش نشان دادند و از مردم خواستند: «اگه می‌خوای سینمای ایران تو دنیا حرف اول رو بزنه زود لایک کن». این صفحات در ادامه با تیتر بزرگ «حضور ناگهانی ترلان پروانه در کن» به انتشار تصاویر ترلان پروانه در کن‌ سولقون پرداختند. در این فیلم که توسط یک دوربین مداربسته از صد متری ضبط شده بود، یک نفر در لانگ شات، با یک چیزی از یک جایی عبور می‌کرد.
خبر افتتاحیه جشنواره فیلم کن در دیگر رسانه‌های سینمایی هم بازتابی گسترده داشت:

کافه سینما: خوش‌لباس‌ترین بازیگران افتتاحیه به علاوه عکس تیپ جدید امیر قادری در بالکن خانه‌شان که چشم بهروز افخمی را کور خواهد کرد + تف به سینمای نفتی کانال خبری فیلم‌ایران: علی سرتیپی قبل از رفتن به رختخواب افتتاحیه را نگاه کرد. او فروش‌ سال آینده سینمای فرانسه را مناسب ندانست و گفت: «دو تا کمدی بزنید تنگش دیگه»

سایت حوزه هنری: آمادگی فارابی برای انتقال تجربیات خود به جشنواره کن / چطور فیلم بفروش بسازید.

ستون سینمایی روزنامه وطن امروز: حضور تاسف‌برانگیز یک عنصر وابسته به دختر پادشاه قطر در جشنواره همجنس‌بازان / آیا وقت آن فرا نرسیده؟

تبلیغ خلاقانه و فردهنده فیلم «به وقت شام» که با حضور چند داعشی گولاخ با اسب و اسلحه در پردیس کوروش انجام شد؛ بدون تلفات جانی و فقط با چند اپیلاسیون سطحی به کار خود پایان داد. این در حالی بود که یکی از طراحان این تبلیغات با اعتراض به وضع به وجود آمده در این سینما، به خبرنگاران گفت: «چیه شلوغش کردید؟ رو بهتون بدم دیگه با تانک هم نمی‌ذارید بیایم تو سینما.» او که بشدت از عمل‌نکردن چاشنی بمب‌های انتحاری ناراحت بود، به مردم قول داد که در عملیات بعدی با حضور گسترده نیروهای زرهی و پشتیبانی توپخانه بتوانند به فروش بهتر و تلفات بیشتری برسند.

شنیده می‌شود ابوبکر‌ بغدادی که اخیرا با ثبت سیصد و چهل و پنجمین تکذیب خبر مرگش توانسته جایگاه مناسبی در جدول نمیرترین آدم‌های دنیا به دست بیاورد، بعد از دیدن تبلیغات میدانی فیلم «به وقت شام» چند ساعت است که در بالکن قدم زده و سیگار می‌کشد و هر چند بار روی دست خودش کوبیده و می‌گوید: «یعنی کجای راه و اشتباه رفتیم؟»

با شروع اکران فیلم‌های نوبت دوم بهار، تعداد فیلم‌های روی پرده به پانزده فیلم رسید که باعث ترافیک سنگین در نمایش فیلم‌ها شد. در همین راستا شورای صنفی نمایش در بیانیه‌ای خطاب به فیلم‌های در حال اکران گفت: «آقا یه خرده مهربون‌تر بشینید همه جاشن.» این شورا همچنین با بیان این‌که: «برو بالا عزیزم اون وسط جا هست» فیلم‌های حاضر در اکران را به صلح و صفا دعوت کرد.

در همین راستا و در پی ضوابط اتوبوسی اکران، تهیه‌کننده یکی از فیلم‌های پرهزینه که از زیادی سالن سینما دل‌درد گرفته بود، در پاسخ به اعتراض مصطفی کیایی و رضا درمیشیان برای تعداد کم سالن‌های سینمای فیلم‌هایشان به آنها گفت: «نه تو رو خدا، بیا سالن هم بگیر بفروش.» او سپس در حالی ‌که با مشت به سر و کله خودش می‌کوبید و به زمین و زمان و رضا رشیدپور فحش می‌داد، گفت: «من وابسته نیستم لعنتیا.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج