اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۱۹۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

نیکبخت: درهر شرایطی تابع قلعه نویی هستم

شکرخدا وضعیت خوبی دارم و روز به روز آمادگی خودم را بیشتر می کنم . این روزها انگیزه زیادی دارم و برای کمک به استقلال در هر شرایطی تابع تصمیم امیرخان هستم

سایت گل: شکرخدا وضعیت خوبی دارم و روز به روز آمادگی خودم را بیشتر می کنم . این روزها انگیزه زیادی دارم و برای کمک به استقلال در هر شرایطی تابع تصمیم امیرخان هستم

اردوگاه استقلال این روزها در حالی تمرینات خلوتی را در مجموعه خود می بینید که ۹ نفراز شاگردان امیر قلعه نویی در اردوی تیم های ملی بسر می برند . آبی پوشان طبق برنامه فردا به مصاف تیم نفتون خواهند رفت تا تدابیر تاکتیکی خود را برای انسجام و هماهنگی بیشتر مرور کرده و خود را مهیای حضور در ادامه رقابت های ماراتن سیزدهم لیگ برتر کنند . علیرضا نیکبخت واحدی ، بازیکن کارکشته مجموعه استقلال در خصوص شرایط این روزهای آبی ها گفت و گویی انجام داده که از نظر می گذرانید :

*شرایط استقلال را چطور می بینی ؟

خب تعدادی از نفرات ما در اردوی تیم ملی و زیر نظر کروش هستند و چند نفری هم در اردوی تیم ملی زیر ۲۲ سال حضور دارند . ما نیز مشغول انجام تمرینات آماده سازی هستیم تا هماهنگی بیشتری برای ادامه بازی ها داشته باشیم .

*غیبت این همه ملی پوش در استقلال برای تمرینات تیم مشکل ایجاد نمی کند ؟

خب این مسئله یک اتفاق طبیعی است که خیلی از تیم های لیگ با آن روبرو هستند . به هر جهت بازیکنان ملی پوش هم از تمرین به دور نیستند و تمرینات خوبی را زیر نظر کادرفنی تیم ملی دنبال می کنند . زمان خود ما هم همینطور بود و ما با این شرایط خیلی نا آشنا نیستیم . من فکر می کنم که استقلال این روزها شرایط خوبی دارد و بچه ها به زودی به انسجام مدنظر امیرخان خواهند رسید.

*طبق برنامه سازمان لیگ ، استقلال در ۹ روز ۳ بازی انجام می دهد ، این فشردگی برای تیم دردسرساز نیست ؟

البته که این فشردگی می تواند به تیم لطمه بزند ، چون بچه ها نمی توانند آنطور که باید و شاید ریکاوری خوبی برای بازی ها داشته باشند ولی باید به این مسئله هم توجه کنیم که ما در سال جام جهانی هستیم و بازی ها باید هر چه زودتر به پایان برسد . من فکر می کنم اگر تعامل خوبی بین تیم های لیگ با فدراسیون صورت بگیرد ، می توان این مشکلات کوچک را هم حل و فصل کرد .

*زمزمه هایی برای تغییرات در ترکیب استقلال در نیم فصل به گوش می رسد ، این مسئله را چطور می بینی؟

ببینید تا این جای کار تیم ما نتایج خوبی گرفته و ما توانستیم با رسیدن به جمع چهارتیم برتر آسیا به جایگاه خوبی دست پیدا کنیم . به هر حال من فکر می کنم تغییرات در ترکیب تیم در حد حرف باشد چون خودم به شخصه چیزی در این رابطه از کادرفنی نشنیدم .

*شرایط خودت چطور است ؟

شکرخدا وضعیت خوبی دارم و روز به روز آمادگی خودم را بیشتر می کنم . این روزها انگیزه زیادی دارم و برای کمک به استقلال در هر شرایطی تابع تصمیم امیرخان هستم.

*فکر میکنی بتوانید مدعی قهرمانی در لیگ باشید ؟

تصور میکنم با انجام این ۳ بازی عقب افتاده مان بتوانیم با نتایج خوب ، به صدر نزدیک تر شویم و به کورس قهرمانی برسیم. استقلال پتانسیل بالایی دارد که فکر می کنم با شرایط فعلی بدون شک مدعی جدی قهرمانی در بازی های لیگ و جام حذفی باشیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج