۷۲۴۹۴۶
۲ نظر
۵۰۱۶
۲ نظر
۵۰۱۶
پ

طنز؛ بررسی ۳ گزینه مطرح شده برای ریاست مجلس

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: بازم انتخابات هیات رییسه مجلس پیش روست و نماینده‌ها به تکاپو افتادن و فراکسیون‌ها فعال شدن. در این بین اسم سه نفر برای جلوس روی صندلی ریاست مجلس مطرح شده که باهم این سه گزینه رو بررسی می‌کنیم.

احمدرضا كاظمي در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: بازم انتخابات هیات رییسه مجلس پیش روست و نماینده‌ها به تکاپو افتادن و فراکسیون‌ها فعال شدن. در این بین اسم سه نفر برای جلوس روی صندلی ریاست مجلس مطرح شده که باهم این سه گزینه رو بررسی می‌کنیم.

گزینه اول: علی لاریجانی

قصه ریاست آقای لاریجانی توی مجلس شورای اسلامی، قصه کاپیتانی توی تیم فوتباله! یعنی همون‌طورکه بستن بازوبند کاپیتانی به بازوی يكي ممكنه توجیه فنی و کیفی نداشته باشه اما کسی هم جرات نكنه چیزی بگه، ریاست آقای لاریجانی توی مجلس هم یه همچین فازی داره! یعنی توجیه نداره ولی خب اکثریت هم جرات اینکه بهش رای ندن رو ندارن! علی دایی تا زمانی که توی تیم‌ملی بازی می‌کرد کاپیتان بود، آقای لاریجانی هم تا زمانی که توی مجلس باشه رییسه. تنها راهی که میشه از تصاحب کرسی ریاست مجلس توسط ایشون جلوگیری کرد، همون راهیه که باعث شد علی دایی هم دیگه کاپیتان تیم‌ملی نباشه! یعنی دعوت نشدن به تیم‌ملی و خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال!

گزینه دوم: محمدرضا عارف

متاسفانه این آقای عارفی که الان کاندیدای ریاست مجلس شده، با اون آقای عارفی که سال ۹۲ کاندیدای ریاست جمهوری بود خیلی فرق داره. همون اندازه که کارلوس کی‌روشِ جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل با کارلوس کی‌روش جام‌جهانی ۲۰۱۸ روسیه از نظر محبوبیت و مقبولیت متفاوت شده! اون زمان پشت بند اسم کی‌روش «مبارزه با بازیکن سالاری» و «درخشش در برابر نایب قهرمان جهان» میومد اما الان «کل کل با مربی‌های لیگ برتری» و «ارنج عجیب غریب تیم‌ملی» به گوش میرسه.

در مورد آقای عارف هم چهار سال پیش که اومد و به‌عنوان سرلیست نماینده‌های لیست امید تهران وارد مجلس شد، به «از خودگذشتگی در انتخابات سال ۹۲» شهره بود اما الان به «ژن خوب» و «سکوت»! برای همینم اگرچه تقریبا همه میدونن که ایشون قرار نیست رییس مجلس بشه ولی حقیقتش اینه که رییس شدنش هم دیگه تفاوت چندانی برامون نداره!

گزینه سوم: حاجی بابایی

یکی از پایه‌های ثابت هر انتخاباتی توی ایران، کاندیداهایی هستن که خودشون بهتر از هر کس دیگه میدونن که احتمال رای آوردنشون چیزی حدود صفره ولی بازم کاندیدا میشن و حتی یه جوری رفتار میکنن که انگار بیشترین شانس رو هم دارن! کسایی مثل آقای میرسلیم، مهندس غرضی، آقای رضایی یا حتی آقای هاشمی‌طبا! انتخابات مجلس هم از این قاعده مستثنا نیست ولی بین دو گزینه اصلی یعنی آقای عارف و لاریجانی باید یه گزینه همینجوری واسه رفع کوتی هم داشت که گویا اون گزینه کسی نیست جز آقای حاجی‌بابایی که شاید خیلی‌ها اصلا ندونن این بنده خدا نماینده مجلسه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تا رنده اند پست مقام رها نمی کنند

    • بدون نام

      مجلسی که نمایندش حتی بلد نیست کلمه لوور ر راتلفظ کنه وحتی به گوشش هم نخورده چیه که ریاستش چی باشه برای رفع کوتیه البته برای خود نماینده ها سفره ی چرب وچلی داره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج