اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۶۱۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

سوچی، المپیکی برای همه

در حالی که معمولا دیدن بازی‌های المپیک هزینه‌های بسیاری به علاقه‌مندان تحمیل می‌کند، اما برگزارکنندگان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی تصمیم گرفته تا با قیمت گذاری معقول به رویدادی برای همه اقشار تبدیل شود.

ایسنا: در حالی که معمولا دیدن بازی‌های المپیک هزینه‌های بسیاری به علاقه‌مندان تحمیل می‌کند، اما برگزارکنندگان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی تصمیم گرفته تا با قیمت گذاری معقول به رویدادی برای همه اقشار تبدیل شود.

برگزارکنندگان المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی که بیشترین هزینه را در طول تاریخ المپیک‌های زمستانی برای برگزاری این بازی‌ها پرداخت کرده‌اند، بلیت‌ها را به گونه‌ای قیمت گداری کرده که این المپیک فقط برای ثروتمندان نباشد وعلاقه‌مندان با شرایط مالی متوسط نیز بتوانند در این المپیک شرکت کنند.

از هفتم فوریه سال ۲۰۱۳، درست یک سال پیش از بازی‌های المپیک زمستانی سوچی که بلیت فروشی مسابقات شروع شد، بسیاری از علاقه‌مندان حتی با وضعیت‌های مالی متوسط هم توانسته‌اند برای حضور در این بازی‌ها آماده شوند.

قیمت بلیت‌های بیست و دومین بازی‌های المپیک زمستانی با ٥٠٠ روبل(١٧ دلار) آغاز می‌شود و در نهایت به ۵۰هزار روبل(۱۷۰۰ دلار) می‌رسد و طبق برآوردها میانگین قیمت بلیت‌ها در حدود ١٠٠ دلار است. بلیت‌ مراسم افتتاحیه نیز ۲۰۰دلار قمیت گذاری شده است.

قیمت هتل‌هایی هم که پذیرای تماشاگران خواهند بود در طول برگزاری این رویداد هیچ تغییری نخواهند کرد.

پیش از این رئیس کمیته برگزاری المپیک ۲۰۱۴ سوچی از قیمت گذاری بلیت‌ها با تائید کمیته بین المللی المپیک خبر داده و تاکید کرده بود: ما تلاش می‌کنیم تا حضور تماشاگران و هواداران برای تشویق ورزشکاران مورد علاقه‌شان را هر چه بیشتر و طولانی‌تر کنیم.

قیمت بلیت فینال مسابقه هاکی روی یخ ۷هزار روبل ( ٢٥٠ دلار) است که در مقایسه با المپیک قبلی در ونکوور ٣٠ درصد ارزان‌تر است. همچنین بلیت فینال بیاتلون (اسکی و تیراندازی) از ١٠٠٠ روبل(٣٥ دلار) می‌شود که ٦٠ درصد از المپیک قبلی ارزان تر است.

ار نکات قابل توجه این دوره آن است که برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۱۴ سوچی فقط داشتن بلیت کافی نیست و تماشاگران باید "شناسنامه هوادار" داشته باشند.

شناسنامه هوادار که شامل اطلاعات شخصی شرکت کنندگان می‌شود و برای جلوگیری از فروش بلیت‌های تقلبی و غیرقانونی است.

همچنین برای جلوگیری از فروش‌ بلیت های غیر قانونی دولت روسیه جریمه‌های چند هزار دلاری را در نظر گرفته است.

المپیک زمستانی ۲۰۱۴ سوچی در روسیه از ۷ تا ۲۳ فوریه (۱۸ بهمن تا ۴ اسفند) برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج