اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۲۸۲۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دوستی‌: از تساوی مقابل آرژانتین خوشحالم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از کسب نتیجه مساوی برابر آرژانتین ابراز رضایت کرد و گفت: سایه آرژانتین روی فوتبال ایران سنگینی می کرد اما خوشحالم که توانستیم برابر این تیم قدرتمند به یک تساوی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران از کسب نتیجه مساوی برابر آرژانتین ابراز رضایت کرد و گفت: سایه آرژانتین روی فوتبال ایران سنگینی می کرد اما خوشحالم که توانستیم برابر این تیم قدرتمند به یک تساوی دست پیدا کنیم.

علی دوستی‌مهر پس از تساوی یک بر یک روز شنبه تیمش برابر آرژانتین در نخستین دیدار از مرحله گروهی مسابقات فوتبال جام جهانی نوجوانان امارات در نشست خبری ضمن بیان مطلب فوق گفت: خیلی خوشحالم مقابل تیمی مساوی کردیم که یکی از نامدارترین تیم‌ها بوده و مربی بزرگی دارد. ما مربیان مثل شمع پرپر شده، می‌سوزیم و از بین می‌رویم تا بازیکنان بزرگی را به فوتبال جهان معرفی کنیم.

وی افزود: امروز برابر تیمی مساوی کردیم که اسمش روی نام ایران سنگینی می‌کرد اما بچه‌های ما تمام تلاش خود را به کار بستند. همین که مقابل آرژانتین مساوی کردیم نتیجه خوبی بود که من از کسب آن رضایت دارم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران ادامه داد: البته زمانی که تیم حریف 10 نفره شد، می‌توانستیم برنده شویم اما این اتفاق نیفتاد. من به تیم آرژانتین که از نظر فیزیکی و فنی فوق‌العاده بود، تبریک می‌گویم و خوشحالم برابر این تیم مساوی کردیم.

وی اضافه کرد: آرژانتین و برزیل تیم‌های بزرگی را از سر راه برداشتند تا به جام جهانی رسیدند. بازی کردن مقابل آرژانتین که تیمی قدرتمند است، بسیار سخت بوده اما خوشحالم برابر آنها نتیجه خوبی گرفتیم.

دوستی مهر ادامه داد: همه تیم‌های حاضر در گروه پرقدرت هستند اما با انسجامی که آرژانتین دارد، فکر می‌کنم روزهای آینده می‌توانیم جدول را جابه جا کرده و منتظر روزهای بهتری باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج