اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۱۸۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

مصدومیت خسرو حیدری شدید است

متاسفانه مصدومیت خسرو حیدری شدید است ، یکی از نزدیکان این بازیکن طی تماسی به تابناک ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : متاسفانه بازی این بازیکن مقابل بوریرام تایلند موجب تشدید مصدومیت خسرو حیدری این بازیکن خوب استقلال و تیم ملی شده است و به این زودیها به میادین فوتبال بر نمی گردد .

تابناک : متاسفانه مصدومیت خسرو حیدری شدید است ، یکی از نزدیکان این بازیکن طی تماسی به تابناک ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت : متاسفانه بازی این بازیکن مقابل بوریرام تایلند موجب تشدید مصدومیت خسرو حیدری این بازیکن خوب استقلال و تیم ملی شده است و به این زودیها به میادین فوتبال بر نمی گردد .

خسرو حیدری به دلیل مصدومیت بازی تیم ملی و باشگاهی اش را از دست داد و خبر بد برای هواداران استقلال اینکه او این هفته هم جواز حضور در میدان را ندارد.

مصدومیت خسرو حیدری که منشاء آن بازی با تیم استقلال خوزستان بود و در همان بازی به دلیل برخورد با بازیکن حریف ناچار به ترک زمین شد و در بازی مقابل بوریرام تایلند تشدید شد ، تاکنون نیز ادامه دارد و رفته رفته هم برای آبی پوشان و هم برای خود خسرو تبدیل به یک معضل می شود.

با تائید دکتر نوروزی معاونت ورزشی باشگاه استقلال، خسرو حیدری که غایب بزرگ این روزهای استقلال محسوب می شود و غیبت او نیز برای این تیم جبران ناپذیر است، قطعا بازی استقلال و فولاد را هم که یک بازی بسیار حساس و سرنوشت ساز برای استقلال در این فصل می تواند باشد را هم از دست داد و به این بازی نیز نخواهد.

متاسفانه بازی این بازیکن مقابل بوریرام تایلند موجب تشدید مصدومیت خسرو حیدری این بازیکن خوب استقلال و تیم ملی شده است و به این زودیها به میادین فوتبال بر نمی گردد .

دعوت بیت آشور به تیم ملی در ارتباط با مصدومیت شدید خسرو حیدری است .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سارا

      بخاطر آه پژمان جمشیدی بوده این مصدومیته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج