اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۳۵۱۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دوستی‌مهر: برای شگفتی‌سازی آمده‌ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است شاگردانش با صعود از مرحله گروهی کار بزرگی انجام داده‌اند، چراکه یک لحظه غفلت می‌توانسته مانع صعود شود.

ایسنا: سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان معتقد است شاگردانش با صعود از مرحله گروهی کار بزرگی انجام داده‌اند، چراکه یک لحظه غفلت می‌توانسته مانع صعود شود.

علی دوستی‌مهر در نشست خبری پس از بازی برابر تیم ملی اتریش که با پیروزی یک بر صفر ملی‌پوشان ایران و صعود به مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام جهانی همراه بود، اظهار کرد: از روزی که به جام جهانی صعود کردیم سعی کردیم تیم پرقدرتی باشیم. دوست داشتیم در زمین حرفمان را ثابت کنیم و خوشحالم که این بازی را بردیم. این پیروزی را به بازیکنانم و هم‌چنین همه‌ی مردم ایران تبریک می‌گویم.

او درباره‌ی اتریش گفت: قبلا هم گفته بودم که اتریش تیم بسیار بزرگی است. آنها سه بازیکن در بوندسلیگا دارند و شش بازیکن دیگرشان هم در سایر لیگ‌های اروپایی توپ می‌زنند. امروز با تیم بسیار پرقدرتی بازی کردیم.

دوستی‌مهر افزود: ما در ماه‌های گذشته تمرین‌های زیادی داشتیم. سعی کردیم اصل فوتبال را در بازی‌هایمان رعایت کنیم. در این رده‌ی سنی آن هم در تورنمنت‌های بزرگ اشتباه زیاد پیش می‌آید. در رده‌ی نوجوانان احساس بازیکنان تاثیر زیادی دارد.

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان درباره‌ی مشکل گلزنی بازیکنان در سه بازی گذشته گفت: این بازیکنان شروع فوتبالشان است و تمام اشتباهات در این رده رخ می‌دهد. همه‌ی تیم‌ها پرقدرت هستند و یکی از دلایل مشکل گلزنی می‌تواند استرس باشد. آرژانتین و اتریش تیم‌های بزرگی هستند. امشب حتی یک اشتباه هم می‌توانست باعث شود ما صعود نکنیم.

دوستی‌مهر درباره‌ی دیدار با نیجریه در مرحله‌ی یک هشتم نهایی هم گفت: من ۳۰ سال است که مربی‌ام و ۲۰ سال است که در رده‌ی ملی در تیم‌های پایه کار می‌کنم. تیم‌های جوانان و نوجوانان دنیا را خوب می‌شناسم. نیجریه در چند سال اخیر یا قهرمان جهان بوده، یا به فینال رسیده یا حداقل در بین چهار تیم پایانی جام بوده است. این تیم فوق‌العاده قدرتمند است و می‌توانیم در کنار برزیل آن را پرافتخارترین تیم رده‌ی پایه بدانیم. همه‌ی اینها نشان می‌دهد که چقدر کار ما برابر نیجریه سخت است.

او ادامه داد: با این حال ما آمده‌ایم که شگفتی‌ساز باشیم و می‌خواهیم مثل دیدار با آرژانتین، برابر نیجریه هم پرقدرت ظاهر شویم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان درباره‌ی تعویض امیرحسین کریمی گفت: لازارا بازیکن اتریشی مهره‌ی خطرناکی بود و ما کریمی را که خسته شده بود تعویض کردیم تا بازیکن جانشینش وظیفه‌ی مهار لازارا را بر عهده بگیرد.

دوستی‌مهر در پایان نشست خبری اظهار کرد: مردم ایران عاشق تیم ملی خود هستند. من از همه‌ی رسانه‌ها، مسوولان و کسانی که ما را در این چند روز تنها نگذاشته‌اند تشکر می‌کنم. به‌ویژه شهردار تهران، رویانیان، حبیب کاشانی و حسین هدایتی که با ما تماس گرفتند و برای این بچه‌ها قول حمایت و پاداش دادند. همین‌ها روحیه و انگیزه‌ی بازیکنان را بیشتر کرد و باعث شد که ما بتوانیم امشب بر اتریش غلبه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج