۷۳۵۴۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

رونالدو شايسته کسب توپ طلا است

سرمربي رئال مادريد تاکيد کرد که تيمش براي پيروزي در نوکمپ به ميدان مي‌رود. او رونالدو را شايسته توپ طلاي امسال فوتبال جهان دانست.

ورزش سه: سرمربي رئال مادريد تاکيد کرد که تيمش براي پيروزي در نوکمپ به ميدان مي‌رود. او رونالدو را شايسته توپ طلاي امسال فوتبال جهان دانست.

در حساس‌ترين بازي هفته‌ دهم ليگا، بارسلونا امشب در نوکمپ از رئال مادريد پذيرايي مي‌کند.

کارلو آنچلوتي ، سرمربي رئال مادريد در نشست خبري پيش از بازي، گفت تيمش را براي پيروزي به ميدان مي‌فرستد.

سرمربي ايتاليايي کهکشاني‌ها، گفت: همه شانس بارسلونا را براي پيروزي در اين ديدار بيشتر مي‌دانند و اين ما را نگران نمي‌کند. تيمي که بتواند شخصيت خود را در اين ديدار ثابت کند، پيروز خواهد شد. رئال به بازي دفاعي روي نخواهد آورد. ما بازي هجومي را در دستور کار خود قرا رمي دهيم و براي پيروزي به ميدان مي رويم. براي يک مربي چنين ديدارهايي سخت نيست، چرا که بازيکناني را در اختيار دارد که انگيزه لازم را براي بازي کردن دارند.

آنچلوتي درباره اين سوال که آيا گرت بيل در ديدار حساس برابر بارسلونا به ميدان خواهد رفت؟ حاضر به پاسخ دادن نشد، اما درباره آسيب ديدگي‌ رافائل واران، گفت: ما هيچ بازيکن مصدومي نداريم. مي‌خواهيم بازي خود را بر بارسلونا ديکته کنيم.

سرمربي سابق ميلان در ادامه سخنان خود به ستايش از کريستيانو رونالدو پرداخت و او را شايسته کسب توپ طلاي فوتبال امسال جهان دانست و گفت: شايستگي رونالدو براي کسب توپ طلا بيشتر از مسي و ريبري است. رونالدو بازيکن حرفه‌اي به معناي کامل است. با نگاهي به او به راحتي مي‌توان پي برد که چگونه اين بازيکن روز به روز در حال پيشرفت است. او همه ريز و درشت‌ها را در نظر مي‌گيرد و تلاش مي‌کند تا به هم تيمي‌هايش هم کمک کند.

آنچلوتي در پايان سخنان خود، درباره دي ماريا هم گفت: دي ماريا آهنگ تيمي رئال مادريد را تنظيم مي‌کند. مهارت و تکنيک او کمتر از مسوت اوزيل است، اما من او را ترجيح مي‌دهم. با آمدن بيل حضور دي ماريا مهم‌تر از حضور اوزيل شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج