اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۴۲۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دوستي‌مهر: نيجريه، تيم نوجوانان نبود

سرمربي تيم نوجوان ايران پس از باخت به نيجريه گفت: بازيکنانم تلاششان را کردند اما اگر بازيکنان اين تيم نيجريه واقعا زير ۱۷ سال باشند واقعا بايد به مربيانشان تبريک فراوان گفت.

ایسنا: سرمربي تيم نوجوان ايران پس از باخت به نيجريه گفت: بازيکنانم تلاششان را کردند اما اگر بازيکنان اين تيم نيجريه واقعا زير ۱۷ سال باشند واقعا بايد به مربيانشان تبريک فراوان گفت.

علي دوستي‌مهر پس از ديدار تيم فوتبال نوجوانان ايران مقابل نيجريه که با نتيجه ۴ بر يک به سود نيجريه و حذف تيم ايران از جام جهاني همراه شد،‌ اظهار کرد: من از فيفا به خاطر برگزاري اين بازي‌ها تشکر مي‌کنم. همان‌طور که قبلا هم گفتم هدف از اين مسابقات، نزديکي دل‌ها به هم است و اين‌که بين ما صلح و صفا باشد. من ۳۰ سال است مربي پايه هستم و از اين مدت ۲۰ سال در تيم‌هاي ملي کار کرده‌ام. تجربه به من مي‌ گويد تيمي که امروز ما با آن روبه‌رو شديم تيم نوجوانان نبود چون يک تيم نوجوانان نمي‌تواند اين‌قدر باتجربه و خوب باشد بنابراين از نظر من اين تيم نوجوانان نبود.

وي افزود: من اعتراضي به سن و سال بازيکنان نيجريه نمي‌ کنم و بحثم اين نيست اما همان‌طور که گفتم تجربه‌ي من مي‌گويد اين تيم پرقدرت اگر واقعا در رده‌ي نوجوانان باشد و سن و سال بازيکنانشان واقعا از کمتر ۱۷ سال باشد جاي تبريک به مربيانشان دارد. اين تيم فوق‌العاده پرقدرت است و مي‌تواند تيم بسيار خوبي را براي بزرگسالان نيجريه تشکيل دهد.

دوستي‌مهر در پاسخ به اين‌که در کنفرانس خبري قبل از مسابقه گفتيد که سن و سال بازيکنان نيجريه برايتان مهم نيست اما آيا حالا که شکست خورده‌ايد موضوع سن و سال بازيکنان نيجريه را مطرح مي‌کنيد؟ اظهار کرد: کاملا درست مي‌گوييد. من الان هم به تيم نيجريه تبريک مي‌گويم. آنها تيم پرقدرتي داشتند. فقط مي‌گويم اگر اين تيم واقعا زير ۱۷ سال باشد جاي تبريک دارد. از نظر من بازيکنان زير ۱۷ سالي که بتوانند تا اين حد پخته عمل کنند کم پيدا مي‌شود و نادر هستند.

سرمربي تيم ايران در پاسخ به سوالي مبني بر اين‌که جدا از بازي تيم نيجريه، عملکرد تيم خودمان را در اين بازي چطور ديديد و فکر مي‌کنيد اگر برنامه‌هايتان اجرايي مي‌شد آيا باز هم چنين نتيجه‌اي رقم مي‌خورد، گفت: کاملا درست مي‌گوييد. اين بازيکنان در رده‌ي نوجوانان هستند و هنوز به پختگي لازم نرسيده‌اند. آنها کمتر از ۱۷ سال دارند. در اين سن چنين بازيکناني احتياج زياد به بازي‌هاي تدارکاتي دارند تا اعتماد به نفسشان افزايش يابد. فکر مي‌کنم يکي از دلايل مهمي که باعث شد ما نتوانستيم مقابل نيجريه مقاومت کنيم اين است که يک هفته قبل از جام جهاني، شش بازيکن تيم ما که از نظر ژنتيکي لب مرز رده سني نوجوانان و جوانان بودند را همراه تيم نياورديم و اين ضربه‌ي بزرگي براي تيم ما بود.

وي افزود: ما هرچه تلاش کرديم نتوانستيم مقابل پختگي و تجربه‌ي نيجريه مقاومت کنيم. بازيکنانم تمام تلاششان را کردند اما نيجريه يک تيم پرقدرت و باسابقه بود که ياراي ايستادگي در مقابلشان را نداشتيم.

دوستي‌مهر هم‌چنين در پاسخ به اين سوال که آيا ممکن است نيجريه بازيکنان بالاي ۱۷ سال داشته باشد و اگر اين‌گونه باشد شما چطور موضوع را پي‌گيري خواهيد و همين‌طور در واکنش به اين‌که به نظر شما از شکستي که داشتيد کمي غمگين شده‌ايد، تصريح کرد: من اصلا نمي‌خواهم برد نيجريه را خراب کنم. به اين تيم تبريک مي‌گويم. حرفم اين است که اين تيم اگر زير ۱۷ سال باشد فوق‌العاده بود و مي‌تواند قهرمان جام جهاني هم بشود. اين بازيکنان آينده‌ي درخشاني دارند و مي‌توانند تيم بزرگسالان بسيار قوي‌اي را براي نيجريه ايجاد کنند منتها به شرطي که همين الان به واقع زير ۱۷ سال داشته باشند.

سرمربي تيم نوجوان ايران ادامه داد: بازيکنان تيم ايران هم آينده‌ي فوتبال کشورمان را تشکيل مي‌دهند. اينها بازيکنان تيم جوانان آينده‌ي ما خواهند بود. ما بايد در ادامه مشکلاتمان را شناسايي کنيم و با برنامه‌ريزي بهتر تلاش کنيم عملکرد و نتيجه‌ي بهتري داشته باشيم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج