adexo3
۷۵۲۲۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تیم ملی انگلیس شرایط خوبی ندارد

مایکل اوون در گفت‌وگو با سایت فیفا با اعلام این که یکی از دو بازیکن کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی باید به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند می‌گوید تیم ملی فوتبال انگلیس در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.

ایسنا: مایکل اوون در گفت‌وگو با سایت فیفا با اعلام این که یکی از دو بازیکن کریستیانو رونالدو یا لیونل مسی باید به عنوان بهترین بازیکن جهان انتخاب شوند می‌گوید تیم ملی فوتبال انگلیس در حال حاضر شرایط خوبی ندارد.

مایکل اوون، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس در گفت‌وگو با سایت فیفا درباره مسائل مختلفی به صحبت پرداخت که در زیر می‌خوانید.

* انگلیس در جام جهانی ۲۰۱۴

- فکر نمی‌کنم انگلیس در بهترین شرایط خود قرار داشته باشد، اما این تیم همیشه یکی از تیم‌های مدعی در جام‌های جهانی بوده است. تیم ما فاصله زیادی با تیم‌های مدعی مثل برزیل، آرژانتین، اسپانیا، آلمان و هلند دارد. در حال حاضر این تیم‌ها از تیم ما قوی‌تر هستند. فکر می‌کنم هر تیمی که در جام جهانی ۲۰۱۴ برابر ما قرار گیرد، خوشحال شود.

* توپ طلای ۲۰۱۳

- بازیکنان زیاد و خوبی برای دریافت توپ طلای ۲۰۱۳ وجود دارند، اما مثل همیشه دو بازیکن خیلی خوب در این فهرست وجود دارد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو . به نظر من این دو بازیکن از بقیه‌ بازیکنانی که در فهرست ۲۳ نفری فیفا قرار گرفته‌اند شرایط بهتری دارند. مشخصا بایرن‌ مونیخ با توجه به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با درخشش فرانک ریبری یکی از گزینه‌های احتمالی توپ طلا خواهد بود. اما به نظر من یکی از بین لیونل مسی و کریستیانو رونالدو باید به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ انتخاب شود.

* لیگ برتر ۲۰۱۴- ۲۰۱۳

- فکر می‌کنم این فصل لیگ انگلیس نسبت به فصل‌های قبل هیجان انگیز‌تر شده است.‌ سه تیم چلسی، منچستر یونایتد و منچسترسیتی سرمربیان خودشان را در این فصل تغییر دادند و برای جا افتادن نیاز به چند هفته‌ دیگر دارند. علاوه بر این بازیکنان زیادی در بین این تیم‌ها تغییر کرده‌اند. چلسی به دنبال بازیکنی می‌گردد که بتواند گلزنی کند و منچستر، لیورپول و تاتنهام نیز باشگاه‌های بزرگی هستند. فکر نمی‌کنم لیورپول بتواند در این فصل به قهرمانی لیگ برتر برسد.‌ اما فکر کنم بتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

* سر آلکس فرگوسن

- برای من افتخار است که توانستم سه فصل زیر نظر او بازی کنم. وقتی به عنوان یک هوادار فوتبال از بیرون او را در نظر می‌گیرید خیلی برایتان جالب است که بدانید فرگوسن چه شخصیتی دارد. او سرمربی بسیار موفقی بوده است. وقتی زیر نظر او کار می کنید و به صحبت‌های او گوش می‌دهید خواهید دید که او چه مربی بزرگ و با نظمی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج