اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۵۲۷۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تمجید روزنامه اسپانیایی از «آب نبات» ایرانی!

یک روزنامه اسپانیایی از مسعود شجاعی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن زردپوشان جزایر قناری نام برد.

تسنیم: یک روزنامه اسپانیایی از مسعود شجاعی به عنوان باارزش‌ترین بازیکن زردپوشان جزایر قناری نام برد.

مسعود شجاعی، هافبک ایرانی تیم فوتبال لاس‌پالماس در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم اسپانیا و در دیدار با آلکورکُن پاس گلی داد که زمینه‌ساز پنجمین پیروزی تیمش در فصل جاری شد. این پنجمین پاس گل مسعود از زمان حضورش در جزایر قناری بوده است.

بدون شک شجاعی باارزش‌ترین بازیکن لاس‌پالماس است و هیچ بازیکنی به اندازه وی در هفته‌های اخیر به زردپوشان کمک نکرده است. او تا به امروز برای زردپوشان ۲ گل زده و ۵ پاس گل نیز به هم‌تیمی‌هایش داده است و در ۵ پیروزی این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم اسپانیا سهمی بسزا داشته است. مسعود دیر به جمع لاس‌پالماسی‌ها ملحق شد و به دلیل حضورش در اردوی تیم ملی ایران برای دیدار مقابل تایلند چند بازی را از دست داد. وی تا کنون تنها در ۸ بازی از ۱۴ بازی رسمی این تیم حضور داشته و به میدان رفته است.

شجاعی سلطان بازی‌هایی است که گره خورده و گلی در آن رد و بدل نمی‌شود. زمانی که ساق بازیکنان دیگر تیم خسته می‌شود او مسئولیت‌پذیرتر شده و حرکتش در زمین همانند ماهی است که در آب شنا می‌کند. این هافبک ایرانی همچون متخصص «در بازکن قوطی» است. در ۵ بازی که لاس‌پالماس به پیروزی رسیده او در گل اول تیمش تاثیر مستقیم داشته است. او در این ۵ پیروزی با ضربه سر دروازه رئال‌خائن را گشود و در ۴ دیدار دیگر ۴ پاس گل داد. آماری که او در این بازی‌ها از خود به جای گذاشته حتی از عملکرد قابل‌توجهش هم بالاتر است. اگر چنین بازیکنی در ترکیب تیم وجود دارد که توانایی تغییر روند بازی را داشته باشد توصیه می‌شود که همیشه در زمین حضور داشته باشد.

با توجه به کمکی که ژابی کاستیلو، مدافع چپ لاس‌پالماس به مسعود می‌کند این هافبک ایرانی این اجازه را پیدا می‌کند تا در زمین آزادانه‌تر حرکت کند و به مرکز زمین که مثمرثمرتر نشان داده، گرایش پیدا کند. گل‌ها و پاس گل‌هایی که شجاعی در این چند بازی داشته یک شکل نبوده‌اند و هر کدام رنگ و بوی خاص خود را داشته‌اند. ضرباتی با پای چپ، با پای راست، با سر، پاس‌هایی هدف‌دار و پاس‌هایی در عمق نشان از توانایی بالای این هافبک ۲۹ ساله دارد.

تمجید روزنامه اسپانیایی از «آب نبات» ایرانی!

از نقش مهاجم تا پاسور

۲ دیدار اول شجاعی در جمع زردپوشان جزایرقناری همراه با گلزنی این بازیکن بود. اولین گل مسعود برای لاس‌پالماس روی تیزهوشی وی در محوطه جریمه تیم سابادی در جام حذفی اسپانیا رقم خورد. او هفته بعد از این بازی در نخستین بازی لیگ با ضربه سر دروازه رئال‌خائن را هم گشود.

هافبک ۲۹ ساله زردپوشان که در ۲ بازی نخستش برای لاس‌پالماس ۲ گل به ثمر رساند در بازی با خیرونا در حالی که تابلو اسکوربرد ورزشگاه نتیجه بدون گل را نمایش می‌داد با پاس گلی که ساخت گره از این بازی گشود.

اوج هنرنمایی شجاعی هم در بازی لاس‌پالماس در خانه اسپورتینگ خیخون بود که در ۳ گلی که کریستانتوس به ثمر رساند پاس گل اول و سوم تیمش را داد و در گل دوم نیز تاثیر مستقیم داشت. زردپوشان جزایر قناری در نهایت ۳ بر ۲ برنده این بازی شدند.

زردپوشان همچنین شنبه شب در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاهی اسپانیا در حالی یک بر صفر بر آلکورکُن غلبه کردند که مسعود شجاعی در دقیقه ۵۳ پاس گل زیبایی داد تا ویسنته گومز قفل دروازه حریف را بشکند. مسعود مهره کلیدی لاس‌پالماس در این مدت بوده و همانند آب‌نباتی بود که باعث شده تا زردپوشان با جمع‌آوری امتیازات لازم پروار شوند.

تمجید روزنامه اسپانیایی از «آب نبات» ایرانی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج