adexo3
۷۶۵۶۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
۱۲ نظر
۵۰۰۳
پ

اتفاقی بسیار عجیب در لیگ فوتبال جوانان قم

در هفته هشتم لیگ فوتبال جوانان استان روز دوشنبه در ورزشگاه تختی تیم اتحاد با نتیجه عجیب ۲۲ بر صفر انصار را شکست داد تا فوتبال قم وارد موج جدیدی از حواشی شود.

تسنیم: دیدار تیم های فوتبال اتحاد و انصار در لیگ فوتبال جوانان استان با نتیجه شگفت‌انگیز و باورنکردنی به پایان رسید تا شائبه تبانی در باره این مسابقه شکل گیرد.

در هفته هشتم لیگ فوتبال جوانان استان روز دوشنبه در ورزشگاه تختی تیم اتحاد با نتیجه عجیب ۲۲ بر صفر انصار را شکست داد تا فوتبال قم وارد موج جدیدی از حواشی شود.

اتحاد یکی از سه تیمی بود که شانس قهرمانی در لیگ جوانان استان داشت و پیش از برگزاری این مسابقه با دو تیم عقاب پردیسان و سفیر گفتمان هم امتیاز بود اما اختلاف تفاضل گل این تیم با دو تیم دیگر آن قدر زیاد بود که اهالی فوتبال شانسی برای قهرمانی این تیم متصور نبودند.
اما در مسابقه این تیم مقابل تیم انصار یک اتفاق نادر پیش آمد و تیم فوتبال انصار با 7 بازیکن نوجوان در مسابقه حاضر شد و از حدود دقیقه 70 بود که توانست تعداد نفرات خود را به 11 نفر برساند.

انصار در یک نیمه 17 گل از اتحاد دریافت و با دریافت 5 گل دیگر در نیمه دوم یک شکست تاریخی را تجربه کرد.

اتحاد با این پیروزی ناگهان به شانس اول قهرمانی تبدیل شد و به لطف عدم حضور بازیکنان تیم انصار در زمین مسابقه به شکلی عجیب به این برد دست یافت.

در هنگام برگزاری این مسابقه گزارشگر شبکه تلویزیونی نور در ورزشگاه حاضر شد و به فیلم‌برداری از صحنه‌هایی از مسابقه پرداخت و پس از این که قصد مصاحبه در پایان مسابقه را داشت با عوامل تیم برنده مسابقه درگیری لفظی پیدا کرد.

شائبه تبانی در حالی این مسابقه دهان به دهان میان اهالی فوتبال قم چرخید که مربیان دو تیم سفیر گفتمان و عقاب پردیسان پس از این مسابقه، با شکایت به کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قم خواستار تحقیق و تفحص درباره غیرطبیعی بودن نتیجه این مسابقه شدند.

این در حالی است که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان قم در زمان برگزاری این مسابقه علیرغم آگاهی احتمالی از حساسیت مسابقه، نماینده‌ای در ورزشگاه نداشته است.

شائبه فساد در فوتبال استان قم در حالی برای نخستین بار به شکل جدی مطرح می‌شود که تحقیق و تفحص از این واقعه جهت روشن شدن ابعاد این قضیه آغازشده اما حتی در صورت عدم اثبات آن، دریافت 22 گل در یکی بازی تعیین‌کننده قهرمانی لیگ جوانان استان قم برگ سیاهی در کارنامه فوتبال قم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طاهر

      باشگاههای ایرانی مدیرعامل ،مسئول حقوقی و یا روابط عمومی ندارند که مربیان هم اظهار نظر در مورد داوری میکنند هم شکایت می کنند دست آخر محروم می شوند و لطمه به بازی بعدشون می زنند؟

    • بدون نام

      قمی ها مگه مذهبی نیستن؟؟؟؟؟تبانی مگه شرعا حرامن یست؟؟؟؟چی شد پس؟؟؟

      پاسخ ها

      • رضا

        مذهبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        مگه نمیدونستی بیشتر آمار فساد مربوط به شهرهای مذهبی هست

      • بدون نام

        منظورت اینه که 100 درصد قمی ها مذهبین نه اینطور نیست نظر رضا هم به طور کامل اشتباه هست چون بیشتر امار فساد مربوط به شهر کرج هست در مورد قم و مشهد هم باید بگم اینا دوتاشون از کلانشهر های ایرانن پس طبیعتا امارشونم بالاتره

      • سام

        کاربرجان قم کلانشهره آیا؟!!!!!!!!

      • حامد

        مگه تو به حقوق بشر معتقد نیستی.پس چرا قبل اینکه تحقیق بشه تو باید کسی رو محکوم کنی.بعدش هم تا کی میخوایم از اصل تعمیم تو همه چی استفاده کنیم.بعدش کی گفته کسی که مذهبیه باید معصوم باشه.مگه مذهبی ها آدم نیستند که به نظر امثال شما ها نباید اشتباه کنن.البته مگه اینکه کسی بخواد آتو پیدا کنه.آخرشم مشخص نشد که رفتار 4 نفر تو فوتبال چه ربطی به شهرشون داره و اصلا از این قضیه چطور میشه به مذهبی ها انگ زد.آقای سام از آمریکا قم هشتمین کلانشهر ایران با1074036 نفر جمعیت است.بله قم کلانشهر است.شما دنبال چی هستی آیا؟؟؟؟

      • فاطمه

        خجالت بکش. مگه حقیقتو می دونی که برای هر مسئله حرف مذهب رو میاریو قمی ها رو مسخره میکنی؟ خودت مال چه شهری (نمیخوام بگم دهات) هستی؟ آقای رضا تو هم برا خودت آمار الکی نده. صرفا جهت اطلاع بعضیا قم کلانشهره. ای کاش یه کم فرهنگ و اطلاعاتتونو می بردید بالا بعد حرف میزدید.

    • محسن از ایلام

      کاملا مشخصه ک تبانی بوده

    • بدون نام

      تبانی ! آنهم در لیگ ایران باور کردنش محاله.

    • بدون نام

      چه تابلو تبانی کردن!!
      اگه از اول که 7 تا نوجوان داشتن ترک زمین می کردن 3-0 می باختن نه 22-0!!!

    • رنگارنگ

      از ورزش ایران غیر از این انتظاری نیس
      که همش مقصر مسولان هستن

    • فاطمه

      مجله برترین تا کی میخوای نظرات بی محتوا و توهین آمیز یه سری آدم بی فرهنگ رو ثبت کنی؟ با این کارا داری مخاطبانتو کم میکنی. من یه قمی هستم و حاضر نیستم به هیچ عنوان کسانیکه معلوم نیس از کدوم شهر یا دهاتی نظر میدن به شهر تاریخی و با فرهنگ من توهین کنند. امیدوارم اگر ادعا داری که به نظرات مخاطبانت اهمیت میدی این ملاحظات رو داشته باشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج