اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۷۰۵۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

گودرزی: دنبال جدایی ورزش و جوانان نیستم

وزیر جدید ورزش می‌گوید برنامه‌ای برای جدا کردن حوزه‌های ورزش و جوانان ندارد.

پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان: وزیر جدید ورزش می‌گوید برنامه‌ای برای جدا کردن حوزه‌های ورزش و جوانان ندارد.

وزیر ورزش و جوانان در نخستین روز کاری خود در ساختمان شماره ۱ وزارت ورزش و جوانان ، با اشار به اولویت های اساسی و وبرنامه ای خود دو بخش ورزش وجوانان باتاکید بر اخلاق مداری و توسعه ورزش پاک و معرفتی گفت: جایگاه جوانان باید در این وزارتخانه به طور چشمگیری ارتقاء پیدا کند .

دکتر محمود گودرزی از ورزش در نظام جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک پدیدهء فرهنگی، تربیتی و اجتماعی نام برد و با تاکید بر ایجاد ساختار مناسب برای تحقق چشم انداز ۱۴۰۴ دراین بخش گفت : باید تلاش کنیم تا مردم شریف ایران بتوانند ضمن بهره گیری از مزایای ورزش، در جهت حفظ سلامتی، شادابی و نشاط اجتماعی، ساخت جامعه ای پویا، در مسیر رشد و تعالی معنوی و اخلاق فردی و اجتماعی حرکت کنند .

وی تاکید کرد : بر این اساس، نقش و جایگاه وزارت ورزش و جوانان در ارتقای کمی و کیفی امر ورزش و پرداختن به مسایل اساسی جوانان بسیار حائز اهمیت بوده و می تواند به عنوان مهمترین عامل در تحقق چشم انداز و افق ترسیم شده برای آینده کشور مورد توجه باشد.

دومین وزیر ورزش وجوانان با مهم خواندن ورزش در تعالی جامعه ، نگاه ارزشی و اخلاقی به این مقوله را مورد توجه قرار داد و افزود : با این تفکر و نگرش می توان «ورزش معنوی، پاک و معرفتی» را در حوزه های قهرمانی و حرفه ای محقق ساخت .

وی با تصریح براینکه تلاش در این راستا نیازمند نگاه فرهنگی به ورزش و برخورد نرم با مشکلات است، اظهار داشت: سیاه نمایی پیرامون حواشی ورزش صدمات جبران ناپذیری را بر ورزش وارد می کند و من براین باورم دراین حوزه برخورد انتظامی وقهری پاسخگو نیست .

دکتر گودرزی با بیان اینکه ساختار وزارت ورزش و جوانان مشکلی ندارد به موازی کاری هایی که میان این وزارتخانه با سایر ارگانهای فعال در ۲ بخش ورزش وجوانان وجود دارد ، اشاره کرد و افزود : باید سیاستگذاری وبرنامه های ویژه ای برای بخشهای اجرایی دیگر تبیین و راهکارهای اجرایی آن تعریف شود .

وی در این راستا به اهمیت حوزه جوانان در برنامه ریزی ها وسیاستگذاری ها اشاره کرد و افزود : من معتقدم جایگاه این بخش حفظ نشده و باید ساختاری مناسب برای حوزه جوان پیش بینی شود .

وزیر ورزش و جوانان با تصریح براینکه به دنبال جداسازی ورزش و جوانان نیستم تصریح کرد : باید شرایط مناسب برای هر دو حوزه مطابق برنامه توسعه ای ایجاد و اجرایی شوند .

وی حوزه جوانان را حوزه ای فرابخشی توصیف کرد و اظهارداشت : برای دستیابی به نتیجه مطلوب دراین حوزه باید ۲۳ دستگاه با وزارت ورزش و جوانان تعامل داشته باشند و البته این وزارتخانه به عنوان بخش سیا ستگذار وبرنامه ریز موظف است تا در این حوزه آنچه که لازم است به ارگانها و نهادهای زیر مجموعه تکلیف کند .

دکتر گودرزی با تاکید بر مدیریت زمان برای رشته های مدال آور در بازی های المپیک اسیایی ، جهانی و بازی های جام جهانی فوتبال گفت : واقعیت این است که ۳ ماه سرنوشت ساز از دست رفته است و باید از زمان باقی مانده حداکثر استفاده را کرد .

وی همچنین در خصوص مشکلات مالی فدراسیون های ورزشی اظهار داشت : تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا با تزریق بودجه شرایط را برای فدراسیون ها تسهیل کنیم .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج