adexo3
۷۷۴۱۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احمدزاده قهر کرد، گهر تعطیل شد

سرپرست گهر از تعطیلی تمرین‎ها و رفتن کادرفنی و بازیکنان این تیم بعد از بازی با فولاد یزد خبر داد!

ایسنا: سرپرست گهر از تعطیلی تمرین‎ها و رفتن کادرفنی و بازیکنان این تیم بعد از بازی با فولاد یزد خبر داد!

محمد نامداری با اعلام این خبر افزود: در قرارداد بازیکنان قید شده تا هفته دهم باید ۴۰ درصد پرداخت شود اما هنوز یک درصد هم پرداخت نشده است. هیچ توجیهی برای این کار نداریم و حق با کادرفنی و بازیکنان است.

وی یادآور شد: با این‎که قبل از شروع فصل باید ۴۰ درصد قرارداد محمد احمدزاده، سرمربی تیم را پرداخت می‎کردیم اما وی می‎گفت به من پول ندهید و به تعهدات در قبال بازیکنان عمل کنید تا روحیه و حرف‎شنوی داشته باشند و وقتی دید هیچ کاری انجام نمی‎شود، به انزلی رفت.

نامداری با اشاره به بازی بعدی گهر با شهرداری یاسوج اظهار کرد: ما روز شنبه بازی داریم و باید ۲ روز قبل به یاسوج برویم که با این شرایط بازی نکنیم، بهتر است. وقتی بازیکنان روحیه و پول تو جیبی ندارند و تمرین‎ها تعطیل شده به کسب نتیجه خوشبین نیستیم. اگر هم برگردند که بعید می‎دانم این کار صورت بگیرد، فایده‎ای ندارد.

سرپرست گهر با اشاره به کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی گذشته این تیم خاطرنشان کرد: روند خیلی خوبی داشتیم که متأسفانه مشکل‎های مالی ضربه شدیدی به ما وارد کرده و این تعطیلی تمرین‎ها دیگر قوز بالای قوز است. با اینکه خوب نتیجه گرفته‎ایم اما هیچ‎گونه منابع مالی نداریم.

وی با یادآوری اینکه قرار شده استانداری لرستان به گهر کمک کند، گفت: همچنان امیدوار و چشم‎به‎راه کمک‎های مسئولان هستیم تا بتوانیم درصدی از قرارداد اعضای تیم را پرداخت کنیم و خوشبین هستیم این کمک‎ها موقعی به دست‎مان برسد که کار از کار نگذشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج