۷۷۹۵۵
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

تیم ملی ایران همچنان وابسته به نکونام

یک سایت آلمانی در بررسی ۳۲ تیم‌ راه‌یافته به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل ایران را تیمی قدرتمند توصیف کرد که همچنان به کاپیتان خود جواد نکونام وابسته است.

ایسنا: یک سایت آلمانی در بررسی ۳۲ تیم‌ راه‌یافته به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل ایران را تیمی قدرتمند توصیف کرد که همچنان به کاپیتان خود جواد نکونام وابسته است.

پس از مشخص شدن ۳۲ تیم راه‌ یافته به جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل، روزنامه‌ها و سایت‌های معتبر به بررسی تیم‌های راه‌یافته به این رویداد پرداخته‌اند. سایت آلمانی sportal در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخت و نوشت: "شاید ۱۰ سال پیش کارلوس کی‌روش فکرش را نمی‌کرد او که سال‌ها به عنوان دستیار سر آلکس فرگوسن کار می‌کرد و هدایت رئال مادرید را بر عهده داشت و پرتغال را به جام جهانی رساند، در سال ۲۰۱۴ هدایت ایران را در جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بر عهده داشته باشد.

این مربی پرتغالی در رقابت‌های انتخابی جام جهانی ایران را در روز پایانی به موفقیت رساند و همانند سال ۲۰۱۰ که با پرتغال به جام‌جهانی صعود کرد، این بار هم با تکیه به دفاع قدرتمند راهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد. دریافت تنها دو گل در هشت بازی تعیین کننده دور گروهی این گفته را اثبات می‌کند. ایران البته دو شکست برابر لبنان و ازبکستان را در کارنامه دید. این تیم هنوز هم به کاپیتان کهنه‌کار خود جواد نکونام وابسته است که پس از دوره‌ای حضور در اوساسونا دوباره در تهران برای استقلال توپ می‌زند. تنها دو بازیکن ایران در لیگ‌های بزرگ اروپایی بازی می‌کنند: دانیل داوری، دروازه‌بان اینتراخت براونشوایگ و اشکان دژاگه، بازیکن سابق ولفسبورگ که اکنون برای فولام به میدان می‌رود."
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      نه اصلا هم به نکونام وابسته نیست

    • من

      به هیچی وابسته نیس
      سطح فوتبال آسیا خیلی پایینه که ما بالا اومدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج