۷۸۷۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آندو: حق نکونام را به بازیکن چینی دادند

هافبک تیم ملی می گوید از انتخابهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و به ویژه انتخاب بهترین بازیکن آسیا متعجب و ناراحت است. تیموریان معتقد است قهرمان نشدن استقلال در آسیا دلیل اصلی در کوتاه ماندن دست جواد نکونام از عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ است.

ایسنا: هافبک تیم ملی می گوید از انتخابهای کنفدراسیون فوتبال آسیا و به ویژه انتخاب بهترین بازیکن آسیا متعجب و ناراحت است. تیموریان معتقد است قهرمان نشدن استقلال در آسیا دلیل اصلی در کوتاه ماندن دست جواد نکونام از عنوان بهترین بازیکن سال ۲۰۱۳ است.

آندرانیک تیموریان درباره انتخابهای کنفدراسیون فوتبال آسیا در مراسم معرفی بهترینهای سال ۲۰۱۳ اظهار کرد: واقعا هم متعجبم، هم ناراحت. تعجبم از این است که چطور کنفدراسیون فوتبال آسیا بیشترین جوایز را به فوتبال چین داده است، آن هم در شرایطی که فوتبال این کشور در سطح اول فوتبال آسیا نیست. آنها نه تنها نتوانستند به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کنند بلکه حضورشان در جام ملتهای آسیا هم هنوز قطعی نشده است.

وی افزود: در سالهای گذشته رقابت اصلی برای تصاحب عناوین برترینها معمولا بین کره، ژاپن و ایران بود و این مساله با توجه به قدرت این کشورها اتفاق عجیبی نبود اما واقعا جای تعجب است که چطور فوتبال چین که امسال تنها یک قهرمانی باشگاهی در آسیا داشت بیشترین جوایز را برده است.

هافبک تیم ملی درباره ناراحتی خود هم گفت: برای فوتبال ایران و جواد نکونام ناراحتم. نکونام نماینده ۷۵ میلیون ایرانی بود و من هم مثل همه دوست داشتم که جایزه بهترین بازیکن سال آسیا به نکونام می رسید. واقعا او شایسته کسب این عنوان بود. نکونام یک بازیکن بین المللی است و این جایزه شایسته او بود. فقط فکر می کنم به دلیل معیارهای آسیا که بیشترین اهمیت را برای رقابتهای باشگاهی قائل است رقیب چینی نکونام این عنوان را گرفت. اگر استقلال قهرمان آسیا می شد دیگر هیچ بهانه ای وجود نداشت که کنفدراسیون فوتبال آسیا بخواهد این عنوان را از نکونام بگیرد. با این حال اینکه به نکونام این عنوان را ندادند، چیزی از ارزشهای او کم نمی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج