اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۹۲۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

گالکسی - استقلال؛ در آمریکا!

در فاصله ۲۴ ساعت پس از برگزاری بازی جذاب و دیدنی ستارگان باشگاه آ ث میلان، سایت رسمی باشگاه استقلال از بازی احتمالی این تیم برابر گالکسی آمریکا خبر داد؛ دیداری که گفته شده تا پیش از فرا رسیدن نوروز ۹۳ در خاک آمریکا برگزار خواهد شد.

گالکسی - استقلال؛ در آمریکا!
روزنامه گل:

در فاصله ۲۴ ساعت پس از برگزاری بازی جذاب و دیدنی ستارگان باشگاه آ ث میلان، سایت رسمی باشگاه استقلال از بازی احتمالی این تیم برابر گالکسی آمریکا خبر داد؛ دیداری که گفته شده تا پیش از فرا رسیدن نوروز ۹۳ در خاک آمریکا برگزار خواهد شد.

این در شرایطی است که طی روزهای اخیر هواداران استقلال به دلیل بازی پرسپولیس برابر ستارگان آ ث میلان در تهران به شدت از سوی هواداران قرمزدوست تحت فشار بودند. شاید این خبر تا حدی بتواند طرفداران آبی دوست را از زیر این فشارها رها کند اما به واقع این دو تیم (آ ث میلان و گالکسی) به هیچ وجه قابل قیاس با هم نیستند.

در ادامه این خبر آمده بود که توافق شده همه هزینه های سفر استقلال به آمریکا را یک اسپانسر پرداخت کند تا آبی ها برای سفر به ینگه دنیا هیچ مشکلی نداشته باشند. فتح الله زاده گفته که قرار است اسپانسرها تمام هزینه های این سفر را بپردازند.

البته به یاد داریم که ۶، ۷ سال پیش هم چنین قراری بین یک شرکت تبلیغاتی با دو تیم استقلال و پرسپولیس بسته شد تا هر دو تیم برای برگزاری دو بازی در تورنتو کانادا و لس آنجلس آمریکا عازم غرب شوند اما به رغم تمام تلاش ها در نهایت شورای برون مرزی سازمان تربیت بدنی با آن دو سفر مخالفت کرد و فقط شکایت شرکت تبلیغاتی و پرداخت ضرر و زیان این شرکت برای استقلال باقی ماند تا این دو باشگاه با صرف هزینه های اضافه و سفر به سوییس برای شرکت در دادگاه CAS (رسیدگی به شکایات ورزشی) رضایت طرف مدیران آن شرکت را جلب کنند.

حالا هم البته با توجه به توافقات حاصل شده بر سر مسائل هسته ای و مراودات سیاسی دو کشور به نظر نمی رسد این بار مشکلی برای سفر استقلال به آمریکا به وجود بیاید. البته باز هم تا زمانی که شورای برون مرزی با این سفر موافقت نکرده نمی توان برگزاری این بازی را قطعی دانست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج