adexo3
۷۹۴۱۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

نوروزی: از نفت به تیم ملی برمیگردم

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ سیزدهم به تیم نفت تهران پیوست، اعلام کرد به علت اینکه در پرسولیس به او بازی نمی‌رسید، ترجیح داد به تیم دیگری بپیوندد.

مهر: مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس که در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ سیزدهم به تیم نفت تهران پیوست، اعلام کرد به علت اینکه در پرسولیس به او بازی نمی‌رسید، ترجیح داد به تیم دیگری بپیوندد.

هادی نوروزی در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاد تیم نفت تهران را برای ادامه دوران بازیگری انتخاب کرد، اظهار داشت: خوب، در پرسپولیس خیلی بازی به من نمی‌رسید و کمتر فرصت حضور در میدان را بدست می‌آوردم، به همین دلیل دنبال تیمی بودم که بیشتر بازی کنم و توانایی خودم را بهتر نشان بدم.

وی که با سایت باشگاه نفت گفتگو می‌کرد، ادامه داد: به دنبال تیمی بودم که بدون حاشیه باشد و از نظم و انضباط بالایی برخوردار باشد. با مشورت‌هایی که شد، نفت تهران را انتخاب کردم زیرا از لحاظ مدیریت و کادر فنی این تیم را خیلی قبول دارم.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: از یکسو یحیی گل‌محمدی مربی بسیار خوبی است و از سوی دیگر تیم نفت از لحاظ تیمی خیلی منظم و خوب است. در مجموع به این نتیجه رسیدم به نفت بیایم تا توانایی‌هایی که در پرسپولیس کمتر به آن فرصت نمایش داده شده، را در نفت نشان دهم.

وی با اشاره به اینکه همیشه بازی نفت را مقابل پرسپولیس و استقلال می‌دید و تا به حال فرصتی پیدا نشده بود تا بازی این تیم را مقابل تیم‌های دیگر ببیند، یادآور شد: بازی با فجرسپاسی نخستین بازی نفت بود که از نزدیک و با حضور در ورزشگاه دستگردی آن را دیدم و واقعا از بازی نفت لذت بردم.

نوروزی با بیان اینکه نفت تیمی است که فوتبال را منظم و روی زمین بازی می‌کند و باید به این تیم، بازیکنان و کادرفنی آن تبریک گفت، تاکید کرد: انتظار نداشتم از نفت چنین بازی با کیفیتی را ببینم و واقعا تعجب کردم، به همین دلیل از انتخاب درستی که داشتم، خیلی خوشحالم.

وی در پاسخ به این پرسش که مهمترین هدفت در نیم فصل دوم با این تیم چیست؟، تصریح کرد: هدفم این است بیشتر فوتبال بازی کنم. در نیم فصلی که در پرسپولیس کمتر به من بازی رسید، تیم ملی را از دست دادم و مسلما جام جهانی را.

مهاجم جدید تیم فوتبال نفت تهران در پایان گفت: به تیم نفت آمدم تا دوباره توانایی‌های خودم را نشان بدهم و خودم را اثبات کنم. همچنین اگر خدا بخواهد دوباره به تیم ملی برگردم. ضمن اینکه می‌خواهم بازیکن خوبی برای تیم نفت باشم و به این تیم کمک کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • nima

      این مگه تو تیم ملی بود؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج