اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۰۱۹۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تحقيقات پرونده قهرماني به پايان رسيد

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال گفت: کميته به شکايت باشگاه پرسپوليس از يدالله جهانبازي رسيدگي مي‌کند اما مسائل هميشه آن طور که در تصاوير تلويزيوني ديده مي‌شود، نيست.

ایسنا: فريدون اصفهانيان درباره عملکرد داوران در هفته شانزدهم ليگ برتر فوتبال اظهار کرد: در اين هفته اشتباه‌هايي داشتيم اما در مجموع عملکرد داوران را مثبت ارزيابي مي‌کنم. البته نبايد تصور کنيم که نظر کارشناساني که به تلويزيون مي‌آيند هميشه صحيح است چون زاويه دوربين و ديد کارشناسي تلويزيون با آنچه داور مي‌بيند، متفاوت است.

وي ادامه داد: کميته داوران در صحنه‌هايي که در تصوير تلويزيوني يا فيلم بازي روشن و واضح نيستند، طرح داور را مي‌گيرد. البته اشکالي ندارد که پرسپوليس از جهانبازي شکايت کرده است. ما به اين شکايت رسيدگي مي‌کنيم.

اصفهانيان همچنين گفت: پرونده قهرماني کاملا بررسي شده و تحقيق‌هاي لازم انجام شده است. اين پرونده اکنون در اختيار کميته انضباطي است تا راي لازم براي آن صادر شود.

رييس کميته داوران فدراسيون فوتبال در پايان گفت: از صداوسيما تشکر مي‌کنم که عملکرد داوران ليگ برتر و ليگ يک را آناليز مي‌کند ولي از آنها مي‌خواهم که امکانات خود را بيشتر کنند تا براي بررسي صحنه‌هاي داوري بشود از چند زاويه به صحنه‌ها نگاه کرد و تصميم درستي گرفت. تصميم‌گيري درباره يک اتفاق داوري آن هم از يک زاويه تصوير، چندان منطقي نيست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج