اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۴۲۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

نظر وزیر ورزش درباره توهین به مسی

محمود گودرزی وزیر جدید ورزش و جوانان بعدازظهر روز گذشته در جلسه‌ای با حضور نمایندگان رسانه‌ها به بحث و گفت‌وگو درباره استراتژی وزارت ورزش در دوره مدیریت خود پرداخت.

سایت گل: محمود گودرزی وزیر جدید ورزش و جوانان بعدازظهر روز گذشته در جلسه‌ای با حضور نمایندگان رسانه‌ها به بحث و گفت‌وگو درباره استراتژی وزارت ورزش در دوره مدیریت خود پرداخت.

گودرزی که به عنوان چهارمین گزینه دولت برای اداره وزارت ورزش به مجلس معرفی شد و به واسطه سوابق دانشگاهی و ورزشی رای اعتماد گرفت. در این گفت‌وگو تاکید کرد که وزارت ورزش در دوره حضور او به دنبال ورزش اخلاقی و معرفتی و همچنین بازگشت به گذشته‌ای است که به زعم او ورزش اسیر مسائل امروز نبود.

گودرزی مسائل امروز ورزش را برد به هر قیمت، زد و بند و فساد عنوان کرد و در لابه‌لای حرف‌های خود هم مؤکد به روزنامه‌نگاران حاضر در این مراسم گفت که قصدش همگانی‌تر کردن ورزش در ایران است. گودرزی این موضوع را تفاوت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای با ورزش همگانی را تفاوت بین دامنه و قله عنوان کرد و گفت:« توجه بیشتر در این عنوان به دامنه بود تا نسلی ورزشکارتر و سالم‌تر و جامعه‌ای پویاتر داشته باشیم.»

نکته جالب در این جلسه حرف‌های گودرزی درباره موضوع همه گیر توهین برخی کاربران ایرانی به لیونل مسی بود، گودرزی گفت:« امروز در جلسه فرهنگستان ادب و هنر ایران آدم‌هایی فرهیخته و شناخته شده حاضر در این جلسه از من درباره موضوع اخیر حمله به صفحه مسی سوال می‌کردند و درباره علل این ماجرا می‌پرسیدند ... »

این تنها ارجاع آقای وزیر به فوتبال بود. جالب اینکه او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اینکه آیا اجازه خواهد داد علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال به کارش ادامه دهد هیچ اظهارنظری نکرد تا حاشیه‌ای از این جلسه به بیرون درز نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج