اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۱۴۲۱
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

مظلومی: شیث حاشیه ها را کنار گذاشته!

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به دیدار روز جمعه تیمش برابر پرسپولیس و محرومیت علی دایی گفت: دوست داشتم دایی هم روی نیمکت می نشست تا جذابیت های بازی بیشتر شود.

مهر: پرویز مظلومی ضمن بیان این مطلب در مورد آخرین وضعیت مس کرمان برای دیدار با پرسپولیس گفت: تیم ما شرایط خوبی دارد و بازیکنان هم از انگیزه بالایی برای دیدار با پرسپولیس برخوردارند. در نیم فصل دوم تیم ما با نشاط و شادابی بیشتری تمرین کرد و هدف بازیکنان این است که در دیدارهای باقیمانده امتیازات لازم برای پایان فصل را کسب کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وعده بهتر شدن مس در نیم فصل دوم را می دهید گفت: به هر حال هر مربی روش های خاص خودش را دارد. تمام تلاش ما این است که مس کرمان را به جایگاه واقعی اش برساند تا بتوانیم بازی های تماشاگر پسندی را ارائه کنیم و امتیازات لازم را کسب کنیم.

پرویز مظلومی در مورد شرایط پرسپولیس و غیبت علی دایی روی نیمکت این تیم گفت: دوست داشتم ایشان هم روی نیمکت حضور داشتند. به هیچ وجه مایل نیستم کسی در فوتبال محروم باشد. حضور علی دایی در کنار زمین می توانست به جذابیت های بازی اضافه کند و به تیم پرسپولیس هم کمک کند. قطعا غیبت علی دایی بر روی نیمکت بی تاثیرنیست چرا که وقتی مربی روی نیمکت است از کنار زمین به بازیکنانش آرامش می دهد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: این تیم شرایط خیلی خوبی دارد و تلاش می کند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد. قطعا آنها برای کسب سه امتیاز به کرمان خواهند آمد و می خواهند از کورس قهرمانی عقب نیفتند.

مظلومی در مورد آخرین وضعیت شیث رضایی بازیکن سابق پرسپولیس و احتمال حضور این بازیکن در دیدار برابر سرخپوشان گفت: از روزی که شیث به کرمان آمده فقط تمرین می کند و حاشیه ها را کنار گذاشته است. تمام تمرکزش روی بازی هاست و قطعا ما هم از تجربه اش استفاده خواهیم کرد. البته هنوز تصمیم نگرفته ایم که از وی در دیدار برابر پرسپولیس استفاده کنیم یا نه.

دیدار تیم های فوتبال مس کرمان و پرسپولیس در هفته هجدهم سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان برگزار خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کامبیز

      کاشکی بعد ازبازی باپرسپولیس هم نظرت همین باشه؟
      کمترینش جهت کمک به پرسپولیس اخراجش
      است!
      بعدهم میگه برابر پرسپولیس محکم بازی کردم؟!
      وسال بعد هم میره پرسپولیس!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج