اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۲۶۱۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فالکائو: ۲۰۱۳ سال رونالدو است

ستاره تیم ملی فوتبال کلمبیا شانس کریستیانو رونالدو برای کسب توپ طلا را بیشتر از دیگر گزینه‌ها می‌داند. او به ستایش از تیم سابقش آتلتیکو مادرید پرداخت و از شانس بالای این تیم برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سخن گفت.

ایسنا: کریستیانو رونالدو، فرانک ریبری و لیونل مسی سه نامزد نهایی کسب توپ طلا در سال ۳۰۱۳ هستند.

رادامل فالکائو، ستاره سابق آتلتیکو مادرید رونالدو را شایسته کسب توپ طلا در سال ۲۰۱۳ می‌داند. او در گفت‌وگو با شبکه اسکای اسپورت گفت: رونالدو در سال ۲۰۱۳ عملکرد بسیار خوبی داشت و کمتر دچار نوسان شد. درباره توپ طلا باید با کسانی صحبت کرد که می‌توانند رای بدهند و بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنند اما از نظر من شانس رونالدو بیشتر از دیگر گزینه‌هاست. عملکرد او نسبت به دو گزینه دیگر بهتر بوده است. باید به فاکتورهای شرکت‌کنندگان در این رای‌گیری توجه کرد. با این حال ۲۰۱۳ را سال کریستیانو رونالدو می‌دانم.

فالکائو در دو سالی که در ترکیب آتلتیکو مادرید به میدان رفت، عملکرد خیره‌کننده‌ای داشت. او با وجود چند پیشنهاد خوب از تیم‌های بزرگ اروپایی ترجیح داد به فوتبال فرانسه برود و موناکو را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کند. او درباره رویارویی تیم سابقش با میلان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت: در لیگ قهرمانان اروپا امکان هر اتفاقی وجود دارد و نمی‌توان هیچ تیمی را از پیش صعود کرده دانست. دو تیم آتلتیکو مادرید و میلان در شرایط کاملا متفاوتی قرار دارند. مهم نیست که کدامیک از آنها بهتر است، بلکه این شرایط بازی است که تیم برنده را معلوم می‌کند. تنها می‌توانم این را بگویم که آتلتیکو سالی رویایی را پشت سر می‌گذارد و اطمینان دارم که بازیکنان این تیم برای صعود به مرحله بعد از جان مایه خواهند گذاشت. آتلتیکو مادرید تیم بسیار خوبی است این را می‌گویم چرا که سابقه بازی در این تیم را دارم.

فالکائو در موناکو عملکرد خوبی داشته است و تا‌کنون برای این تیم ۹ گل در لیگ فرانسه به ثمر رسانده است. البته خبرهایی درباره جدایی او از این تیم فرانسوی به گوش می‌رسد. چلسی با هدایت ژوزه مورینیو از جدی ترین مشتریان این مهاجم کلمبیایی است.

این مهاجم کلمبایی نقش بسزایی در صعود تیم ملی کشورش در جام جهانی ۲۰۱۴ داشت. کلمبیا در این رقابت‌ها با تیم‌های یونان، ژاپن و ساحل‌عاج همگروه است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج