۸۳۹۲۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ريبري:

چه بايد مي‌کردم که لايق توپ طلا باشم؟!

ستاره فرانسوي خط مياني بايرن مونيخ تاکيد کرد در فصل گذشته کاري نبوده که او براي تبديل شدن به برنده‌اي شايسته براي توپ طلاي فيفا انجام نداده باشد.

تسنیم: قهرماني بايرن مونيخ در جام باشگاه‌هاي جهان دليل ديگري براي آن بود که فرانک ريبري بر لياقت خود براي کسب توپ طلاي فيفا به عنوان برترين بازيکن فوتبال جهان در سال ۲۰۱۳ تاکيد کند.

ريبري که هفته گذشته در پنجمين جشن قهرماني تيمش در سال ۲۰۱۳ شرکت کرد، چندي پيش جايزه بازيکن سال يوفا را از ميشل پلاتيني، رئيس اتحاديه فوتبال اروپا تحويل گرفت و رقبايي مانند ليونل مسي و کريستيانو رونالدو را در کسب اين افتخار ناکام گذاشت.

اکنون او چشم به کسب جايزه‌ انفرادي بزرگ‌تري همچون توپ طلاي فيفا دوخته است، جايزه‌اي که برخي‌ها معتقدند ستاره بايرن مونيخ به اندازه کريستيانو رونالدو، مهاجم پرتغالي رئال مادريد شايسته بردنش نيست. خود او اما معتقد است به سبب کارهايي که در فصل گذشته انجام داده استحقاق کسب اين افتخار را دارد.

ريبري در گفت‌وگويي که با نشريه کيکر انجام داد، گفت: همه ما (بايرن مونيخي‌ها) قهرمان و برنده‌ايم. خودم خوب مي‌دانم که چطور بازي کرده‌ام و چه چيزهايي برده‌ام. فقط کافي است نگاهي به آمار بيندازيد. بيشتر از اين ديگر کاري نبود که بتوانم انجام دهم؟ ديگر چه کاري بود که بايد انجام مي‌دادم؟

هافبک باواريايي‌ها افزود: با در نظر گرفتن تمام اتفاقاتي که در طول سال ۲۰۱۳ رخ داد، شايد بشود مرا برنده‌اي لايق براي اين جايزه دانست.

ريبري که چندي پيش قرارداد خود را تا سال ۲۰۱۴ تمديد کرد، اذعان داشت پس از پايان دوره حضورش در آليانتس آره‌نا بعيد نيست که در MLS يا ليگ امارات توپ بزند. وي تصريح کرد: پس از ترک بايرن مونيخ فکر نمي‌کنم تيم ديگري براي من وجود داشته باشد. علاوه بر اين ممکن است به بازي در کشوري مانند آمريکا يا امارات روي بياورم اما آن را به عنوان بخشي از دوران حرفه‌اي بازيگري‌ام به حساب نخواهم آورد.

در همين حال يوپ هاينکس، سرمربي فصل گذشته بايرن مونيخ که ۳ گانه قهرماني در بوندس‌ليگا، ليگ قهرمانان اروپا و جام حذفي آلمان را براي باواريايي‌ها به ارمغان آورد، از شاگرد پيشين خود براي بردن توپ طلا حمايت کرد. او گفت: ريبري بهترين بازيکن سال ۲۰۱۳ است. شيوه بازي او در ۲ سال گذشته دچار تغيير و تحول فوق‌العاده‌اي شده است.

برنده توپ طلاي فيفا ۲۳ دي در مراسمي در مقر فيفا در شهر زوريخ سوئيس معرفي خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      پس رونالدو چیه که توپو بدن به ایشون!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج