adexo3
۸۵۳۴۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

تعریف هاشمی‌نسب از رنگ قرمز و آبی

مدافع پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت که تمام گل‌هایی که در دربی به ثمر رسانده برایش خاطره انگیز است.

تسنیم: مهدی هاشمی‌نسب در حاشیه مراسم جشن ۵۰ سالگی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که طرفدار این تیم است یا استقلال، گفت: تیم اول من در ایران صنعت نفت است و در بین تیم‌های خارجی هم هوادار سرسخت رئال مادرید هستم.

وی در مورد اینکه چرا پرسپولیس تا این حد هوادار دارد، عنوان کرد: پاسخ این سوال را باید هواداران پرسپولیس بدهند و من نمی‌توانم در این خصوص اظهار نظر کنم.

مدافع پیشین پرسپولیس تعریفش از رنگ قرمز، آبی، پرسپولیس، فوتبال و خداحافظی از فوتبال را اینگونه بیان کرد: قرمز رنگ خون است، آبی رنگ آسمان، فوتبال عشق است و پرسپولیس تیم پر هوادار. درباره خداحافظی از فوتبال هم باید بگویم که راحت شدم و در آرامش زندگی‌ام را انجام می‌دهم.

هاشمی‌نسب در خصوص اینکه بهترین خاطره او از دوران حضور در پرسپولیس چیست، تصریح کرد: در پرسپولیس خاطره زیاد دارم که می‌توانم به گل زدن در جام باشگاه‌های آسیا اشاره کنم که با گل من تیم به مرحله بعد رفت ضمن اینکه تمام گل‌های دربی برایم خاطره است.

وی با بیان اینکه مجتبی محرمی الگوی فوتبالی او بوده و همواره بازی‌های کاپیتان پیشین پرسپولیس را پیگیری می‌کرده، گفت: دوستان خوب زیادی در پرسپولیس داشتم اما بهروز رهبری‌فرد و رضا شاهرودی بهترین دوستان من بودند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف شد به خاطر یک حس انتقام جوئی خودت را خراب کردی.کسی که الگوی فوتبالش مجتبی محرمی ( بهترین چپ پای تمام تاریخ فوتبال ایران) باشه مشخصه طرفدار پرسپولیسه.ولی تو با رفتنت به استقلال خودت را ضایع کردی.

    • اکسیژن

      قرمز رنگ خونه....سرور آسمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج