۸۵۷۲۹
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

همه ورزشکاران ایران قلیان می‌کشند!

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن گفت: اگر به قلیان کشیدن باشد که همه فوتبالیست‌ها این کار را انجام می‌دهند اما نباید این موضوع را کار ضداخلاقی عنوان کنیم و آن را در پربیننده‌ترین برنامه ورزشی مطرح کنیم.

خبرگزاری فارس: سعید آذری در خصوص اینکه بالاخره تکلیف بازیکنان تیم فوتبال ذوب آهن برای حضور در تیم ملی زیر ۲۲ سال چه می‌شود،‌گفت:‌ ما صحبت‌هایمان را کرده‌ایم و قرار است بعد از بازی با نفت تصمیم‌گیری کنیم و آن را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره مسائل مطرح شده در مورد قلیان کشیدن بازیکنان تیم ملی زیر ۲۲ سال در اردوی کیش، اظهار داشت: من نمی‌دانم هدف از این بحث‌ها چه بوده اما فکر می‌کنم کار مدیر هتلی که این صحبت را مطرح کرد قشنگ نبود. اگر به قلیان کشیدن باشد که همه فوتبالیست‌ها این کار را انجام می دهند اما نباید این موضوع را کار ضداخلاقی عنوان کنیم و آن را در پربیننده‌ترین برنامه ورزشی مطرح کنیم تا تبعات آن باعث زیر سوال رفتن تیم زیر ۲۲ سال باشد.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این حرف‌ها بر چه هدفی مطرح شده شاید می‌خواستند مدیریت علیرضا منصوریان را زیر سوال ببرند اما اگر مدیر هتل انسان فرهیخته‌ای بود می‌توانست به مسئولان کافه هتلش بگوید که به فوتبالیست ها قلیان ندهند. فکر می‌کنم او دلش برای بازیکنان و سلامتی آنها نسوخته و برای پولش این مسئله را رسانه‌ای کرده است.

آذری افزود: البته قلیان کشیدن را نباید فقط مختص به فوتبالیست‌ها دانست چرا که خیلی از ورزشکاران هم این کار را می‌کنند. با اینکه کشیدن قلیان برای سلامتی مضر است اما کار ضداخلاقی نیست و این مسئله به زندگی خصوصی خود ورزشکار برمی‌گردد چرا که موضوعی شخصی است. من فکر می‌کنم این مسائل مطرح شده و ورزشکار خوش‌نامی مثل منصوریان را خراب کنند.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن درباره اینکه بازیکنان این تیم هم قلیان مصرف می‌کنند اظهار داشت: از امشب باید بازیکنان را صدا کنم و از آنها بپرسم که این کار را می‌کنند یا نه! من دنبال این مسائل نمی‌روم اما اگر کسی بفهمم کسی قلیان استعمال می‌کند با او برخورد خواهم کرد من هم مخالف قلیان کشیدن بازیکنان هستم چرا که شاید مضرات آن از سیگار هم بدتر باشد. البته خود من از کشیدنی‌ها زجر می‌کشم و از خوردنی‌ها حرص!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      آقا نکنید تو رو خـدا...از دختر 12 ساله گرفته تا جوون 20 ساله همه قلیون می کشن... یعنی چی آخه؟!

    • نسرين

      من نميدونم اين قليون چي داره كه اين جوونا ولش نميكنن!!!؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج