اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۲۷
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

مهدی تاج ، نایب رئیس فدراسیون:

افشاگری یک مدیر درباره دلالان فوتبال

در برخي از اين پرونده‌ها اسامي برخي از اهالي فوتبال، رسانه، مديران و حتي كارمندان فدراسيون مطرح است كه به محض قطعيت يافتن اعلام خواهد شد.

مهدی تاج ، نایب رئیس فدراسیون و رئیس هیات رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال از دست داشتن برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال در پرونده های دلالی خبر داد !

این اظهارات عجیب و افشاگرانه مهدی تاج در شرایطی مطرح می شود که شب گذشته در برنامه نود برای اولین بار در تلویزیون برخی مستندات تصویری درباره اخاذی و رشوه گیری در فوتبال ایران پخش شد !

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت : « در حال حاضر پرونده‌هاي زيادي در حال بررسي است كه برخي به نتيجه‌ نهايي نزديك شده‌اند. در برخي از اين پرونده‌ها اسامي برخي از اهالي فوتبال، رسانه، مديران و حتي كارمندان فدراسيون مطرح است كه به محض قطعيت يافتن اعلام خواهد شد. در آن صورت هيات رسيدگي يا افراد مذكور را مستقيما از فعاليت محروم مي‌كند يا در صورت زياد بودن حجم تخلف اين افراد به مراجع قضايي ارجاع مي‌دهد ».

مهدی تاج همچنین خبر داد که پرونده تخلفات مالی مدیران باشگاه ذوب آهن ابتدا در کمیته تخلفات فدراسیون فوتبال گشوده شده است : « مساله باشگاه ذوب آهن در ابتدا در همين هيات رسيدگي به تخلفات كليد خورد، اما بعدها به دليل گستردگي حجم تخلف ارگان‌هاي ذيصلاح وارد كار شدند. ممكن است تخلفات ديگري كه در حال بررسي است نيز به همين صورت به ارگانهاي ديگر ارجاع داده شود، اما در مجموع بايد بگويم حراست فدراسيون فوتبال بازوي اجرايي مصوبات هيات رسيدگي به تخلفات حرفه‌اي است. »

منبع: گل

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

افشاگری یک مدیر درباره دلالان فوتبال


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج