اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۶۸۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

قهرماني: فعلا سکوت مي‌کنم

محسن قهرماني، در خصوص راي کميته انضباطي عنوان کرد: پس از پايان دوره محروميتم با قدرت به کارم ادامه خواهم داد.

خبرگزاری فارس: محسن قهرماني، در خصوص راي کميته انضباطي عنوان کرد: پس از پايان دوره محروميتم با قدرت به کارم ادامه خواهم داد. محسن قهرماني در گفتگويي کوتاه در خصوص اعلام راي کميته انظباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: از رايي که صادر شده است به هيچ وجه راضي نيستم چرا که آقايان با اين راي نشان دادند چه در فوتبال ما مي گذرد.

وي افزود: در اين مدت مسايل زيادي را متوجه شدم واز چيزهاي زيادي با خبر شدم اما فعلا در باره همه آنها سکوت مي کنم، آنها به دنبال قرباني مي گشتند که آن را يافتند و هيچ کسي بهتر از من را براي سربريدن پيدا نکردند.

قهرماني ادامه داد: به خاطر جامعه داوري فعلا سکوت مي کنم زيرا در اين مدت تهمت هاي زيادي به جامعه مظلوم داوري کشور وارد شده است و کسي هم متاسفانه به اين تهمت ها کاري ندارد اما مطمئن هستم يک روزي چوب اين کارها را خواهند خورد ،من راضي هستم به رضاي خدا و لطف و کرم و عنايت امام رضا (ع) و به تمرينات خودم ادامه مي دهم تا انشالله پس از دوره محروميت با قدرت به فوتبال و داوري بپردازم.

قهرماني درباره اينکه آيا به کميته استيناف شکايت خواهد کرد و يا خير گفت: با اين شکايت ها هيچ فرقي در راي ايجاد نمي شود چرا که مي دانم حرفهاي من را اصلا نشنيده اند و در استيناف هم نخواهند شنيد، در راي اشکالات زيادي وجود دارد اما قول داده ام که به هيچ وجه درباره آنها صحبت نکنم من قرباني يک باندبازي گسترده در فوتبال شدم که خيلي ها از آن با خبرند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج