اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۸۷۵۹۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پاسخ فالکائو به شایعات

مهاجم کلمبیایی موناکو تاکید کرد که در این تیم باقی خواهد ماند. او مورینیو را مربی بزرگی دانست، اما تاکید کرد که حتی یک لحظه هم به کار کردن با او فکر نکرده است.

ایسنا: فالکائو دو فصل پیش با وجود پیشنهادهای خوبی که از تیم‌های بزرگ اروپایی داشت، ترجیح داد تا موناکوی فرانسه را انتخاب کند. او در این تیم فرانسوی روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و خبرهایی درباره پیوستن او به لیگ جزیره به گوش می‌رسد.

یکی از تیم‌هایی که به دنبال جذب این مهاجم کلمبیایی است، چلسی است.

فالکائو درباره علاقه ژوزه مورینیو به او و آیا این که در فصل جابجایی زمستانی راهی آبی پوشان لندن خواهد شد؟ گفت: شایعاتی درباره پیوستن من به چلسی وجود دارد، اما تا این لحظه هیچ چیزی رخ نداده است، چرا که من دوست ندارم از موناکو جدا شوم و با این تیم قرارداد پنج ساله دارم.

او درباره ژوزه مورینیو گفت: مورینیو مربی خوبی است و افتخارات زیادی را به دست آورده است. هیچ کس نمی‌تواند موفقیت‌های مورینیو را نادیده بگیرد. مورینیو سبک خاص خود را دارد، اما در این میان کسانی هستند که او را دوست ندارند و همین باعث شده است که او آقای "خاص" شود. درست است که مورینیو سبک خاص خود را دارد، اما او نتایج خوبی کسب کرده و مربی با کارنامه‌ی خوبی است. با این حال من حتی یک لحظه هم به کار کردن با مورینیو فکر نکرده‌ام، چرا که با موناکو قرارداد دارم و نمی‌خواهم از این تیم جدا شوم.

مهاجم ۲۷ ساله موناکو از علاقه خود به بازی در رقابت‌های سری A سخن گفت و خود را از علاقمندان به بازی فرانچسکو توتی، آندرا پیرلو و ماریو بالوتلی معرفی کرد. او گفت: من علاقه زیادی به فوتبال ایتالیا دارم و دوست دارم حتی اگر برای یک روز هم که شده بازی در این لیگ را تجربه کنم اما نمی‌دانم که این روز چه روزی خواهد بود. در گذشته روبرتو باجو را بسیار دوست داشتم. الان هم که عاشق بازی پیرلو و جوزپه روسی هستم. فرانچسکو توتی هم از دیگر بازیکنان مورد علاقه من است. امیدوارم که او را در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل ببینم. درباره بالوتلی هم باید بگویم که سبک بازی او را هم دوست دارم. او از جمله بازیکنانی است که با دیدنش در میدان لذت می‌برم. بالوتلی رفتارهای عجیبی دارد. او با رفتارهای خود به فوتبال جذابیت داده است.

این مهاجم کلمبیایی درباره دیگو سیمئونه، سرمربی آتلتیکو مادرید گفت: سیمئونه بدون شک یکی از بزرگ‌ترین مربیان دنیا است. عملکرد خوب او در آتلتیکو مادرید گویای همه چیز است.

این مهاجم کلمبیایی در پایان سخنان خود به ستایش از کلودیو رانیری پرداخت و گفت: رانیری در موناکو خوب کار کرده است. امسال بازیکنان زیادی به موناکو اضافه شده‌اند. رانیری به خوبی توانست آنها را با هم هماهنگ کند‌ و توازن را در تیم‌ به وجود آورد. او مربی بزرگ و با تجربه‌ای است‌ و می‌تواند در هر شرایطی کار‌ کند. امیدوارم که او با ما بماند.

موناکو در فصل جاری لیگ فرانسه نتایج تا حدودی خوب کسب کرده است. این تیم با ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و با تیم صدرنشین پاری‌سن‌ژرمن ۵ امتیاز اختلاف دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج