adexo3
۸۷۶۰۰
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

بنگر: از صدرنشینی استقلال تعجب می‌کنم!

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید استقلال در حالی صدر جدول را در اختیار دارد که در بازی مقابل پرسپولیس حتی یک بار هم به محوطه ۱۸ قدم این تیم پا نگذاشت.

ایسنا: محسن بنگر پس از تساوی بدون گل تیم‌های پرسپولیس و استقلال در داربی ۷۸ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استقلالی‌ها در این دیدار حتی یک بار هم به محوطه ۱۸ محوطه ما نیامدند. آنها در دیدار مقابل پرسپولیس ۱۱ نفره دفاع می‌کردند.

او ادامه داد: به استقلالی‌ها برای کسب یک امتیاز تبریک می‌گویم؛ چون به هدف خود که انجام یک بازی دفاعی و کسب تک امتیاز بود رسیدند.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اعتراضات زیادی که در این دیدار به داور صورت می‌گرفت نیز خاطرنشان کرد: بازیکنان استقلال در هر صحنه‌ای که کمی برخورد پیش می‌آمد به سمت داور می‌رفتند و اعتراضات شدیدی را نسبت به او می‌کردند و متاسفانه داور هم چیزی به آنها نمی‌گفت.

بنگر اضافه کرد: از این‌که تیمی صدر جدول را در اختیار دارد و در بازی مقابل ما حتی یک بار هم به محوطه ۱۸ قدم نیامد تعجب می‌کنم. استقلال کاملا در لاک دفاعی فرو رفته بود و بازی بسته‌ای را ارایه می‌داد.

او در مورد عملکرد پرسپولیس در ادامه‌ی فصل و شانس این تیم برای قهرمانی نیز گفت: ما هنوز فرصت برای کسب عنوان قهرمانی داریم و می‌توانیم با تلاش به این عنوان برسیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نر پلنگ آبي بختياري

      آقاي كارتوني فكر كنم يا كوري يا خوابت برده بود كه مثل حيوان توي محوطه جريمه لگد مي زديد يا شايد هم پول زيادي از لنگها گرفته اي ودچار توهم شده اي

      پاسخ ها

      • عارفه

        ی تعجب کردن ک سزاوار این بی ادبی نبود...
        هرچند از طرفدارای استقلال لحنی بهتر از این بر نمیاد..."این ب اون در"

      • صبا

        کاملا با نظرتون موافقم - لنگی ها کاری به جط این بلد نیستن - حتما شما بایستی صدر نشین می بودی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نه غلاااااااااام

    • علی

      تو به غیر از زیر توپ زدن کار دیگه ای بلدی که در مورد صدرنشین صحبت می کنی

    • بدون نام

      كچل پول زياد گرفتي كور شدي ، يه خورده جنسي هم كه زدي توهم زاست ، قربونت يه زحمت بكش بگو تيم قدرتمندت به غير يه كاشته ، اونم رو هنر محمد نوري چه غلط ديگه كرد. كه داري نطق مي كني.

    • رضا

      عامل اصلی مساوی کردن این بازی فقط داور بود که نمیخواست کارو برای خودش سخت کنه و با خاطرهی بدی از فوتبال خدافظی کنه . هر موقع دیدیم که دو تیم مشغول حمله در زمین طرف بودن داور با زدن سوت جریان بازی را به سمت دیگر تغییر میداد . واقعا برای سازمان لیگ متاسفم

    • بدون نام

      آقای بنگرپس قراربود شماصدرنشین باشی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج