adexo3
۸۸۶۰۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

آرین روبن در بایرن می ماند؟

قرارداد آرین روبن با بایرن درسال ۲۰۱۵ به پایان می رسد وهنوز او قرارداد جدیدی را به امضا نرسانده ولی مطمئن است که آینده اش در باواریا رقم خواهد خورد

سایت گل: آرین روبن ستاره هلندی باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرده که هنوز با سران بایرن مونیخ برسر تمدید قراردادش با این تیم مذاکره ای نداشته است ولی درعین حال یادآوری کرده که می خواهد در آلیانس آرنا بماند.

این بازیکن ۲۹ ساله که گل قهرمانی بایرن درفینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا را مقابل دورتموند به ثمر رساند تا سال ۲۰۱۵ با بایرن قرارداد دارد و حالا صحبت هایی درمورد پیشنهاد یک قرارداد جدید به روبن مطرح شده است.

او در صحبت هایی اعلام کرده که او منتظر شنیدن پیشنهاد سران باشگاه است و مطمئن است که خیلی زود با سران بایرن به توافق خواهد رسید. روبن در صحبت هایی به اسپورت۱ گفت:« هیچ مذاکره ای تا به امروز نبوده است ولی هدف هر دو طرف امتداد این ارتباط خوب است.من هر زمانی که بگویند آماده ام. همیشه گفته ام که می خواهم برای مدتی طولانی اینجا بمانم چون از حضور در بایرن راضی ام.»

روبن که این روزها با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند امیدوار است که تا پایان ماه جاری میلادی به روزهای اوجش بازگردد. او در سال ۲۰۰۹ با قراردادی ۲۵ میلیون یورویی از رئال مادرید به بایرن مونیخ منتقل شد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج