adexo3
۸۹۵۹۹
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

بنگر: ۲ ماشین بدون سند به من دادند

مدافع پرسپولیس معتقد است که کادرفنی و بازیکنان این تیم کمترین تقصیر را در شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر دارند.

تسنیم: مدافع پرسپولیس معتقد است که کادرفنی و بازیکنان این تیم کمترین تقصیر را در شکست‌ها و ناکامی‌های اخیر دارند.

محسن بنگر در مورد شرایط پرسپولیس پیش از بازی با سپاهان گفت: اصلاً وضعیت خوبی نداریم و همه می‌دانند که چه خبر است. واقعاً فقط خودمان هستیم و خودمان، یعنی یک سرمربی و ۲۲ بازیکن.

وی ادامه داد: کسی حمایتمان نمی‌کند، یعنی مگر کسی را داریم که حمایتمان کند؟ مدیرعامل جدید را هم که ندیده‌ایم! واقعاً در این شرایط نمی‌دانیم تکلیفمان چیست.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: تماشاگران فقط از بازیکن می‌خواهند که صددرصد آماده باشد و همه بازی‌ها را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم، انصافاً ما هم از تمام وجودمان مایه گذاشتیم اما هواداران از خیلی مسائل خبر ندارند.

بنگر در پاسخ به این سوال که چرا پرسپولیس در ۵ بازی اخیر نتوانست نتیجه بگیرد، اظهار داشت: این سوال را باید از مسئولان بپرسید، فقط بگویم که در ناکامی ۵ بازی اخیر بازیکنان و کادر فنی کمترین تقصیر را دارند. واقعاً بازیکنان ما خیلی مرد هستند که با این شرایط ۱۲۰ دقیقه بازی و فشار درونی و بیرونی را تحمل می‌کنند. بازیکنان پرسپولیس خیلی شرف دارند.

وی در خصوص خبر جدایی سید جلال حسینی از پرسپولیس و پیوستنش به لیگ قطر تاکید کرد: سید جلال با این پیشنهادی که دارد می‌خواهد در پرسپولیس بماند، واقعاً کار او از خود گذشتگی تمام است. خیلی سخت است که پیشنهاد داشته باشی و با این شرایط بمانی.

مدافع پرسپولیس در مورد اینکه آیا او هم از اتومبیل‌های اهدایی این باشگاه متضرر شده، گفت: به من در ۲ مقطع ۲ ماشین داده‌اند به ارزش ۲۴۵ میلیون تومان ولی بعداً متوجه شدم که این اتومبیل‌ها سند ندارد. شب گذشته خریدار، اتومبیل‌های من را پس فرستاد و من هم فردا آنها را به درفشی‌فر می‌آورم و کلیدش را به مسئولین می دهم، البته اگر مسئولی وجود داشته باشد.

بنگر ادامه داد: تا امروز فقط ۲۰ درصد از قراردادم را گرفتم این در شرایطی است که تا آخرهفته یک فقره چک ۲۴۵ میلیونی دارم که نمی‌دانم چطور آن را پاس کنم. اگر اتومبیل‌ها به فروش می‌رفت چک من پاس می‌شد اما حالا نمی‌دانم باید چه کار کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پویا

      کاری به بنگر ندارم ولی این فوتبالیستها چه گلی به سر این مملکت زدن که اینقدر توقع دارند
      برای من ارزش اون کارگر کارخونه که تولید این کشور رو می چرخونه یا سوپوری که خیابون جارو می کنه ارزش بیشتری از این فوتبالستها داره
      خدا تومن پول می گیرن که چی بشه

    • زخمی

      این رو نگی چی بگی !!! واقعا اینهمه پول گرفتید من موندم کجا استفادش کردید که دارید از نداری مینالید خدایا کاش میشد تیم های ایرانی رو از گارگران زحمت کش این مرز وبوم انتخاب کرد نه یک مشت مفت خور !!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج