اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۴۲۳
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

رویانیان: مشکل دو بازیکن را حل نمی‌کنم!

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که با لباس نظامی به پرسپولیس برگشت با اشاره به مشکلی که برای برخی اتومبیل های بازیکنان این تیم بوجود آمده بود تاکید کرد که به خاطر خلافی که دو نفر از آنها انجام داده اند پیگیر کارهایشان نخواهد بود اما در دو روز آینده مشکل سایر بازیکنان حل خواهد شد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس که با لباس نظامی به پرسپولیس برگشت با اشاره به مشکلی که برای برخی اتومبیل های بازیکنان این تیم بوجود آمده بود تاکید کرد که به خاطر خلافی که دو نفر از آنها انجام داده اند پیگیر کارهایشان نخواهد بود اما در دو روز آینده مشکل سایر بازیکنان حل خواهد شد.

محمد رویانیان که امروز دوشنبه با بر تن داشتن لباس نظامی به دانشگاه پرسپولیس آمده بود با اشاره به این حضور گفت: با اینکه در باشگاه مسئولیتی ندارم اما دلم پیش پرسپولیس است و امروز هم سرزده به اینجا آمدم. خوشحالم که بعد از 35 سال دوباره لباس سربازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را برتن کردم و به عنوان سرباز در خدمتم مردم و مقام معظم رهبری خواهم بود.

وی با بیان اینکه از امروز به عنوان معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح مشغول به کار شده است خاطرنشان کرد: اتفاقا امروز در جلسه ای با حضور مسئولان فوتبال و برخی مسئولان وزارت ورزش بودم و صحبت هایی را مطرح کرد. به آقایان تاج و کفاشیان و سایر حاضرین گفتم که همه چیزهایی که در این دو سال و چند ماه را یاد گرفتم و دیدم به مقامات و مسئولان ذیربط منتقل خواهم کرد. حتما به آنها خواهم گفت که فوتبال چه ظرفیت هایی دارد و البته آسیب ها را هم می گویم.

وی ادامه داد: گفتم امیدوارم ورزشی ها و فوتبالی ها اینقدر بد استقبال و بد بدرقه نباشند. اجازه بدهند افرادی غیر ورزشی هم وارد این ماجرا شوند و کمک کنند. بگذارند از بیرون فوتبال افرادی بیایند و کمک کنند. دولت هم باید کمک کند که ورزش به سمت خصوصی شدن پیش برود. تا کی دولت می خواهد این کار را نکند. اگر ورزش خصوصی شود قطعا بهره وری آن چند برابر خواهد شد.

وی با طلب حلالیت از هواداران باشگاه پرسپولیس و استقلال در مورد آخرین دیدار پرسپولیس نیز گفت: پرسپولیس بازی خوبی را انجام داد. ما هم در طول بازی آنها را دعا می کردیم و از این به بعد هم بیشتر دعا خواهم کرد. من مخلص هواداران پرسپولیس هستم و امیدوارم مرا حلال کنند.

محمد رویانیان در مورد بازنشسته بودنش نیز گفت: من بازنشسته نیستم و صحبت هایی که در این مورد مطرح شد شایعه بود. من 9 روز دیگر وارد سی و ششمین سال خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی می شوم و مشکل بازنشسته بودن هم ندارم چرا که ستاد کل نیروهای مسلح این مشکل را حل کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با تشکر از خبرنگاران و رسانه های ورزشی که در این مدت به او کمک کرده بودند در پاسخ به این پرسش که انتظارش از وزارت ورزش برای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس چیست گفت: انتظار من این است که به این دو باشگاه توجه ویژه ای بکنند و با استفاده از نظرات کارشناسان و صاحب نظران این چالش ها را از بین ببرند و اجازه بدهند این دو باشگاه بهره وری لازم را پیدا کنند. این دو باشگاه می توانند نماد اخلاق و سجایای ارزشی در ورزش باشند.

رویانیان در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا مشکل اتومبیل هایی که به بازیکنان داده بودید حل شد ؟ گفت: بخشی از مشکل آنها امروز حل می شود و بخشی هم فردا. اما به دو بازیکن کمک نمی کنم و دنبال مشکل آنها نیستم چرا که خلاف کرده اند. آنها باید بیایند در باشگاه حسا و کتاب پس بدهند چون خلاف مصاحبه کرده اند و حرف هایی زده اند که باید پاسخگو باشند. خودم گفته ام که کار اینها را پیگیری نکنند.

وی افزود: من دیگر در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیستم و نیازی هم نیست که در جلسات شرکت کنم. پرسپولیس به شرایطی رسیده که دیگر قائم به فرد نیست و با ساختاری که برایش ایجاد کرده ایم پیش خواهد رفت.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس در مورد مطالبات بازیکنان این باشگاه نیز گفت: بازیکنان جوان هستند و باید این مسائل را تحمل کنند. آنها اول باید کارشان را به بهترین شکل ممکن انجام دهند و بعد به دنبال این مسائل باشند. قطعا مدیران بعدی مشکلات مالی این بازیکنان را هم حل خواهند کرد.

محمد رویانیان در مورد سرنوشت دیدار پرسپولیس با رئال مادرید اسپانیا نیز گفت: هواداران نگران این بازی نباشند. خوشبختانه کارها در حال پیگیری است و به لطف خدا این کار انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا

      سردار رویانیان فردی دلسوزبوددرسته که علم ورزشیش کم بودولی خداییش کارهاش مثبت بودمثلآ چندتابازیکن کلیدی رو به تیم آوردویابازی ستارگان میلانو تدارک دیدکارهای اقتصادی تآسیس مدارس فوتبال ویاآکادمی پرسپولیس تآسیس داشگاه پرسپولیس تآسیس فرشگاه های زنجیره ای ورستوران پرسپولیس تآسیس شرکت هواپیمایی پرسپولیس وچندین وچنداقدام مثبت دیگه که درطول مدت کم دوسال اقدام به این کارهاکردوآینده وخروجی این اقدامات بعدازمدت کوتاهی نمایان خواهدشد....البته ناگفته نمونه که آوردن علی دایی یکی ازبزرگترین اقدامات سرداربودکه ریسک بالایی داشت!!!واگه بتونندعلی دایی رومطابق قراردادش دو سال دیگه توی پرسپولیس نگه دارندآنوقت همه خواهندفهمیدکه سردار رویانیان چه خدمت بزرگی به باشگاه پرسپولیس کرده چون مطمینآامسال پرسپولیس بادایی قهرمان لیگ میشه وسال بعدهم اگه استخوان بندی اصلی تیم رو همراه دایی حفظش کننداین تیم حرفای زیادی برای گفتن هم درلیگ وهم درآسیاخواهدداشت...به امیدموفقیت روزبه روزتیم محبوبم وعلی دایی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج