اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۰۴۷۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل عدم حضور تماشاگران از دید نیکبخت

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ‌ستاره‌های زیادی در تیم‌ها حضور دارند اما نبود بازیکنان محبوب یکی از دلایل عدم حضور تماشاگران است.

خبرگزاری فارس: مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: ‌ستاره‌های زیادی در تیم‌ها حضور دارند اما نبود بازیکنان محبوب یکی از دلایل عدم حضور تماشاگران است.

علیرضا نیکبخت واحدی در خصوص عدم استقبال تماشاگران از بازی‌های این تیم اظهار داشت: تصور می‌کنم گرانی بلیت، سرمای هوا و البته نبود بازیکنان محبوب در تیم‌ها باعث عدم استقبال تماشاگران شده است. البته بازیکن محبوب با ستاره فرق می‌کند چون به طور مثال در تیم ما همه ستاره هستند ولی اینکه تماشاگران یک بازیکن یا چند بازیکن را به صورت خاص دوست داشته باشند، خودش یکی از عوامل حضور آنها در ورزشگاه‌ها است.

وی افزود: فکر می‌کنم این سه عامل باعث شده تا استقبال از بازی‌ها به خصوص تیم استقلال کم شده باشد.

وی همچنین در خصوص اینکه بازیکنان استقلال خواسته‌اند تماشاگران فردا به ورزشگاه بیایند،‌گفت: ما ۵ بازی فینال گونه در لیگ برتر داریم و به همین دلیل از تماشاگران خواسته‌ایم هم در بازی فردا و هم دیدارهای آتی از تیم‌شان حمایت کنند تا در کنار هم به موفقیت برسیم. درست است که تماشاگران از برخی بازیکنان ناراحت هستند که استقلال را ترک کرد‌ه‌اند ولی آنها شرایط تیم ما را درک کنند و به حمایت بازیکنان فعلی بیایند.

مدافع هافبک تیم استقلال همچنین در خصوص تیمش مقابل مس گفت: بازی حساسی را در پیش داریم چون می‌دانیم که مس در کرمان ما را اذیت کرد. آنها با مربی جدید شرایط‌شان فرق کرده ولی ما برای آنکه به فینال مسابقات جام حذفی برسیم به پیروزی در این بازی نیاز داریم.

این بازیکن در ادامه تاکید کرد: استقلال امسال روی دو جام هدف‌‌گذاری کرده و به دنبال این موضوع هستیم هم قهرمانی فصل گذشته را تکرار کنیم هم جام حذفی را بگیریم. بعد از چند سال این اتفاق برای این تیم می‌افتد.

نیکبخت واحدی همچنین در خصوص نتایج پرسپولیس و سپاهان و رقابت فشرده آنها با استقلال گفت: امسال از آن سال‌هایی است که قهرمان روز آخر مشخص می‌شود. یادم می‌آید سال ۸۵ با تیم پاس در کورس قهرمانی بودیم و البته آن سال فقط دو تیم در کورس حضور داشت اما امسال ۳-۴ تیم هستند که برای قهرمانی می‌جنگند و من امیدوارم که در نهایت استقلال به این عنوان برسد. البته این فشردگی در کورس قهرمانی بازی‌ها را جذاب‌تر می‌کند.

وی در خصوص شانس قهرمانی استقلال هم گفت:‌ما شانس بالایی داریم و درست است که بازی‌هایمان سخت است ولی همیشه در بازی‌های بزرگ خوب نتیجه می‌گیریم و در طول فصل نشان داده‌ایم در بازی‌هایی که فکرش را نمی‌کنیم نتیجه گرفته‌ایم و البته در برخی بازی‌ها هم امتیازات را از دست داده‌ایم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج