۹۰۷۷۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

رونالدو: رکورد خودم را می‌شکنم

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه باشبکه تلویزیونی یورواسپورت از عملکرد فرانک ریبری و لیونل مسی رقبای خود برای کسب توپ طلا تمجید کرد.

خبرگزاری مهر: کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در مصاحبه باشبکه تلویزیونی یورواسپورت از عملکرد فرانک ریبری و لیونل مسی رقبای خود برای کسب توپ طلا تمجید کرد.

رونالدو در مصاحبه خود با یورواسپورت گفت: ریبری و مسی هم شایسته برنده شدن توپ طلا بودند. آنها جام های زیادی را فتح کردند و گل های بسیار مهمی به ثمر رساندند و در کل سال موفقی را پشت سر گذاشتند. اما مردم این بار به من رای دادند، باید از کاپیتان ها و مربیان تیم های ملی که به من رای دادند تشکر کنم.

رونالدو در سال 2013 میلادی 69 گل برای رئال مادرید به ثمر رساند، او می خواهد در سال 2014 این رکورد را بشکند. او می‌گوید: شکستن رکورد خودم کار سختی است اما هیچ چیز غیرممکن نیست. به ثمر رساندن 69 گل در یک سال دشوار است اما من کاملا آماده ام و سعی می کنم بدنم را آماده نگه دارم تا مصدوم نشوم و در نهایت این رکورد را هم بشکنم.

برنده توپ طلای 2013 در پایان گفت: مهمترین چیز در این فصل این است که جام مهمی را در این فصل کسب کنیم، لیگ قهرمانان، جام حذفی اسپانیا و یا لالیگا. رئال مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و باید انتظارات هم برای این تیم بالا باشد. باید به این فکر کنیم که هر چیزی در این باشگاه ممکن است و دور از دسترس نیست.

رئال مادرید هم اکنون با 3 امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکومادرید صدرنشین در رده سوم لالیگا قرار دارد و در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم باید در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف شالکه آلمان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عالی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج