adexo3
۹۱۶۳۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

درخشان:

پرسپوليس هنوز شانس قهرماني دارد

پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دايي مربي بزرگي است و تنها او مي‌توانست پرسپوليس را در اين شرايط نگه دارد اما مشکلات زياد تمرکز بازيکنان و سرمربي پرسپوليس را برهم زده است.

خبرگزاری فارس: پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: دايي مربي بزرگي است و تنها او مي‌توانست پرسپوليس را در اين شرايط نگه دارد اما مشکلات زياد تمرکز بازيکنان و سرمربي پرسپوليس را برهم زده است.

حميد درخشان اظهار داشت: متأسفانه در اين شرايط حساس پرسپوليس، برخي‌ها به دنبال برهم زدن آرامش پرسپوليس و بازيکنانش و مخصوصاً علي دايي هستند، به همين دليل من اعلام مي‌کنم پس از بازي امروز من حرفي در مورد پرسپوليس و علي دايي نزدم و موضوع را در خصوص آقاياني که از من نقل قول کذب زدند، قانوني پيگيري مي‌کنم.

وي افزود: مشکلات پرسپوليس که به اين تيم لطمه وارد کرده بر هيچکس پوشيده نيست. من راجع به دايي هيچ حرفي نزده‌ام اما فقط گفتم مشکلات و مسائل ريز و درشت تمرکز پرسپوليس را برهم زده است. دايي مربي بسيار بزرگ و ارزشي است و معلوم نبود اگر بالاي سر پرسپوليس نباشد چه بلاهايي سر اين تيم مي‌آمد.

درخشان ادامه داد:‌ دايي شاگرد من بوده و من هم خودم از مکتب پرسپوليسم. متأسفانه دايي دچار مشکلات بزرگي شده است، بازيکنان اين تيم تمرکز خود را به خاطر دريافتي‌هايشان از دست داده‌اند و از لحاظ روحي و رواني به هم ريخته‌اند و اداره کردن اين تيم به نظر من فقط از مربي بزرگي مثل دايي برمي‌آيد.

درخشان در مورد بازي امروز با فجر نيست گفت: پرسپوليس متأسفانه به دليل مشکلاتي که داشت شادابي بازي با سپاهان را نداشت ولي هيچ چيزي از ارزش اين تيم کم نمي‌کند. من معتقدم پرسپوليس همچنان مي‌تواند قهرمان شود و فاصله چنداني با بالاي جدول ندارد. قطعاً‌ اگر مشکلات دايي و پرسپوليس را حل کنند اين تيم به نظر من الآن حتي شانس قهرماني دارد، پس بهتر است برخي‌ها در اين ميان دنبال بعضي از موضوعات کذب نباشند و من باز هم اعلام مي‌کنم افرادي که از زبان من نقل قول‌هايي عليه دايي و پرسپوليس منتشر کرده‌اند، منتظر پيگيري‌هاي قانوني باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج