adexo3
۹۱۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عابدینی: اگر ۲ روز در پرسپولیس باشم...

امیر عابدینی می‌گوید اگر ۴۸ ساعت در پرسپولیس باشد میزان بدهی این تیم را اعلام خواهد کرد.

ایسنا: امیر عابدینی می‌گوید اگر ۴۸ ساعت در پرسپولیس باشد میزان بدهی این تیم را اعلام خواهد کرد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس در مورد شرایط این باشگاه اظهار کرد: تیم علی دایی بهتر از تیم‌های دیگر بازی می‌کند و به نظر من پرسپولیس با بها دادن به جوانان، می‌تواند سال آینده یک تیم خوب و بسیار هجومی را داشته باشد.

وی افزود: به نظر من امسال عدم ثبات مدیریت مشکلاتی را برای پرسپولیس در پی داشته است. اما استقلال امسال با استفاده از ثبات مدیریت نتایج خوبی را گرفته است.

وی ادامه داد: بحث مالی که در باشگاه پرسپولیس امسال مطرح شده هم مزید بر علت شده که این تیم نتیجه نگیرد. البته به نظر من بازیکنان پرسپولیس کار حرفه‌ای نکردند که اعتصاب کردند. زیرا بازیکنان باید بدانند که کمیته انضباطی از منافع آن‌ها دفاع خواهد کرد و آن‌ها باید شکایت خود را نزد کمیته انضباطی ببرند، نه اینکه اعتصاب کنند.

عابدینی اضافه کرد: زمین فوتبال متعلق به هواداران و عاطفه‌ها و عشق است و همین طور متعلق به سازمان فکری انسان‌هاست که من فکر می‌کنم باید سازمان فکری حرفه‌ای داشته باشند و نباید اگر اعتراضی داریم در زمین فوتبال اعتراض خود را بیان کنیم.

وی در ادامه اظهار کرد: بی‌پولی در اکثر تیم‌های ما وجود دارد اما مدیریت است که می‌تواند شرایط را کنترل کند. باید باور کنیم یک تیم هویت دارد و این هویت روی عاطفه‌ها سوار است و از عشق مردم برای این هویت هزینه می‌شود. این عاطفه‌ها و عشق را نباید با پول معامله کرد اما در پرسپولیس این اتفاق افتاد.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس همچنین گفت: علی پروین به هر صورت آمده و در جایگاه مدیرعاملی نشسته است و من فکر می‌کنم اگر نمی‌تواند شرایط را مدیریت کند، پس جایگاهش اینجا نیست. اگر علی پروین نتواند شرایط را مهیا کند، نباید پاسخگو باشد، بلکه هیات مدیره باید پاسخگو باشد. هیات مدیره باید پاسخ بدهد که با چه تحلیلی علی پروین را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرده است. آیا می‌خواهند علی پروین را از بین ببرند؟! یا می‌خواهند خاطرات شیرین علی پروین را زیر سوال ببرند؟!

عابدینی در مورد صحبت‌های جمشید زارع در مورد هیات مدیره باشگاه پرسپولیس نیز گفت: آقایانی که هیات مدیره را انتخاب می‌کنند، باید بدانند که ساختار هیات مدیره بیانگر این است که توان مدیریت فنی و حرفه‌ای هدایت یک باشگاه را دارد و مدیرعامل را هیات مدیره انتخاب می‌کند و عزل مدیرعامل هم به عهده هیات مدیره است. در نتیجه اگر هیات مدیره هم توانمند نباشد، در آن زمان این حرف‌هایی که در رابطه با هیات مدیره پرسپولیس گفته می‌شود، بیان می‌شود. من می‌گویم اگر هیات مدیره توانمند باشد و بازرس قانونی داشته باشد، این صحبت‌ها دیگر عنوان نمی‌شود.

وی افزود: من نمی‌دانم وقتی گزارش مالی یک باشگاه صادر می‌شود، ۵۰ میلیارد تومان اختلاف چه معنی دارد؟! باید حسابرس به حساب‌ها رسیدگی کند و گزارش بدهد که چه کسی راست می‌گوید. البته اگر من ۴۸ ساعت به پرسپولیس بروم می‌گویم پرسپولیس چقدر بدهکار است.

عابدینی با بیان اینکه اگر هواداران استقلال و پرسپولیس، از فوتبال قهر کنند، ضایعه‌ای برای فوتبال محسوب می‌شود، اظهار کرد: هواداران داماش با تیم ما قهر نمی‌کنند، زیرا تیم ما بومی است و هویت ملی دارد.

وی یادآور شد: فعلا مشکلات مالی استقلال کمتر از پرسپولیس نیست. اما ثبات مدیریت خیلی از مشکلات را حل کرد. من فکر می‌کنم حضور مستمر علی فتح‌الله‌زاده کمک زیادی به آرامش استقلال کرد.

عابدینی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم دو آیتم در استقلال وجود دارد که باعث پایداری و ثبات در تیم استقلال شده است، اول ثبات در مدیریت و بعد حضور امیر قلعه‌نویی در استقلال است.

مدیرعامل باشگاه داماش گیلان در مورد مربی‌گری علی نظر محمدی در این تیم نیز اظهار کرد: آقای نظرمحمدی کار سختی پیش رو دارد. نظرمحمدی در حال کسب تجربه است. نمی‌توانم در حال حاضر در مورد وی اظهارنظر کنم. او کنار تیم بوده است و تمام مسائل تیم را می‌داند البته ما در شرایط مالی مناسبی نیستیم که بتوانیم شخص دیگری را بیاوریم.

وی در پایان با رد شایعات تغییر نام داماش گیلان توسط مالکان جدید گفت: نام تیم تغییر نمی‌کند. البته باید بگویم مالکان جدید باشگاه به صورت صددرصدی باشگاه را در اختیار نگرفته‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج