adexo3
۹۲۳۷۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

شجاعی: تیم‌های بزرگ با ما بازی نمی کنند

مسعود شجاعی بازیکن ایرانی باشگاه لاس پالماس امیدوار است که تیمش با کسب یک برد از دوران افت خارج شده و دوباره به روزهای خوبش نزدیک شود.

خبرآنلاین: مسعود شجاعی بازیکن ایرانی باشگاه لاس پالماس امیدوار است که تیمش با کسب یک برد از دوران افت خارج شده و دوباره به روزهای خوبش نزدیک شود.

هر چند لاس پالماس با چند پله سقوط در رده هفتم قرار گرفت ولی شجاعی معتقد است که این تیم همچنان می تواند به فکر صعود به لیگ دسته اول اسپانیا باشد.او در مورد شرایط خودش در لاس پالماس،وضعیت تیم ملی و مسائل مختلف دیگر به سوالات خبرآنلاین پاسخ می دهد.

ابتدا در مورد وضعیت لاس پالماس صحبت کن.شما در چند بازی بد نتیجه گرفتید و تا رده هفتم پایین آمدید.دلیل این نزول لاس پالمالس چیست؟

هر تیمی ممکن است در طول فصل با دوران افت هم مواجه شود که فکر می کنم تیم ما در این دوره قرار دارد.هر چند که بازی ها سخت است ولی امیدوارم با یک برد خوب،از دوران افت و این وضعیت خارج شویم.

در ابتدای فصل خیلی ها از صعود شما به لیگ دسته اول صحبت می کردند.آیا هنوز این شانس را دارید یا جبران فاصه ۷ امتیازی با صدر جدول زیاد است؟

مطمئنا هدف باشگاه صعود به لیگ دسته اول اسپانیا است و کادر فنی هم روی این موضوع تاکد دارد که به صورت مستقیم به لیگ بالاتر صعود کنیم.پانزده،شانزده بازی تا پایان لیگ باقی مانده و می توانیم این عقب ماندگی را جبران کنیم.

ظاهرا سرمربی شما هم با خطر اخراج مواجه است.این شایعه صحت دارد؟

همانطور که گفتید این یک شایعه بود و مسئولان باشگاه آن را تایید نکردند.در حالی حاضر سرمربی ما فعالیتش را ادامه می دهد.

تصمیم خودت برای فصل بعد چیست،آیا قرار است در لاس پالماس بمانی؟

فعلا زمان زیادی را در پیش دارم.الان تمام تلاشم را انجام می دهم تا یک فصل خوب را پشت سر بگذارم تا با آمادگی فیزیک و روحی خوبی همراه با تیم ملی وارد جام جهانی شوم.در مورد آینده ام بعد از جام جهانی تصمیم خواهم گرفت.

امسال رقابت در لالیگا فشرده است.فکر می کنی مادرید قهرمان شود یا اتلتیکو یا بارسا؟

هر ۳ تیم شانس و توانایی قهرمانی را دارند ولی فکر می کنم باز هم قهرمان از بین بارسا و رئال است.

لیگ برتر ایران را می بینی؟ چه تیمی به نظرت قهرمان می شود؟

متاسفانه امسال نتوانستم مثل سال های قبل بازی ها را ببینم ولی نتایج را دنبال می کنم.هر ۵ تیم بالای جدول شانس دارند و فکر می کنم بازی های این هفته خیلی مهم و تعیین کننده است.بازی های این هفته مشخص می کند که چه تیم هایی می توانند قهرمان شوند.

۴ ماه به جام جهانی مانده ولی مسئولان فدراسیون هیچ کاری برای تیم ملی انجام ندادند.آیا فدراسیون مقصر نیست؟

این سوال و شناختن مقصر باید کارشناسی شود و کار من نیست.به هر حال امیدوارم مسئولان درک کنند که قرار است وارد مهمترین رویداد ورزشی دنیا شویم.باید از نام ایران دفاع کنیم و تصویر خوبی از خودمان بر جای بگذاریم.

با این وضعیت چه سرنوشتی در انتظارمان است؟

امیدوارم با هوش و درایت کادر فنی بتوانیم در این مدت کوتاه بهترین آماده سازی را داشته باشیم.


چرا تیم های بزرگ دنیا حاضر نیستند با ایران بازی کنند؟

متاسفانه نمی دانم دلیلش چیست.

هنوز وضعیت ک روش برای ادامه همکاری با تیم ملی به صورت رسمی مشخص نیست ولی می گویند قرار است تا سال 2018 بماند.فکر می کنی او بعد از جام جهانی در ایران بماند؟

این یک مسئله شخصی در مورد ک روش است ولی اگر شرایط را برای این مربی فراهم کنیم مطمئنا ادامه همکاری ک روش با تیم ملی به نفع فوتبال ایران است.

اگر کروش تصمیم به جدایی گرفت،نظر شخصی ات در مورد جانشین اش چیست؟آیا مربی داخلی بهتر است یا خارجی؟

اولا که امیدوارم این اتفاق نیفتد و کروش بماند.در ضمن این سوالی است که مسئولان و کارشناسان بهتر می توانند جواب بدهند.ترجیح می دهم فعلا جوابی به این سوال ندهم.

مدتی پیش رونالدو بهترین بازیکن دنیا شد،این در حالی است که در سال 2013 هیچ موفقیتی به دست نیاورد.آیا او مستحق بود یا باید جایزه به مسی یا ریبری می رسید؟

فکر می کنم رونالدو در بازی های که انجام داد از نظر فنی،دقایق حضورش در زمین و ثباتی که داشت،شایسته دریافت توپ طلا بود.البته این نظر شخصی من است.

مدتی است که دوباره هجوم بازیکنان ایرانی به لیگ های عربی شروع شده است.آیا خودت هم تمایل به حضور در لیگ های عربی را داری؟

شما مثل سابق نمی توانید ایراد بگیرید که چرا بازیکنان ایرانی به کشورهای عربی می روند.ما در این چند سال از لحاظ مسائل فنی و سخت افزاری تقریبا پیشرفتی نداشتیم ولی کشورهای عربی در این خصوص پیشرفت داشتند.این طبیعی است که آنها با سرمایه و امکاناتی که در اختیار دارند دنبال استعدادها و بازیکنان دیگر کشورها باشند تا فوتبالشان پیشرفت کنند.شما اگر شرایط فوتبالیست ها را درک کنید متوجه می شوید که نمی توان از بازیکنان ایراد گرفت.بازیکنانی که به یگ های عربی می روند،در استادیوم های مجهز بازی می کنند،زمین تمرین بسیار عالی دارند،رختکنی که دارند بهترین است و تمرینات روز دنیا را انجام می دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتی تو لیگ ایران پس از 3 بازی پرسپولیس و استقلال یک گل ردو بدل نمی شود انتظار داری تیمهای بزرگ بیایند با ما بازی کنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج