adexo3
۹۲۵۷۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسا با تحقیر رایو وایکانو به صدر بازگشت

تیم‌های مدعی بارسلونا و آتلتیکو مادرید حریفان‌شان را در لیگای اسپانیا شکست دادند.

ایسنا: تیم‌های مدعی بارسلونا و آتلتیکو مادرید حریفان‌شان را در لیگای اسپانیا شکست دادند.

هفته‌ بیست و چهارم رقابت‌های لیگا شب گذشته (شنبه) با برگزاری چهار دیدار ادامه یافت که در آن تیم‌های مدعی بارسلونا و آتلتیکو مادرید موفق به شکست حریفان خود شدند.

بارسلونا که در خانه از رایو وایکانو پذیرایی می‌کرد در حالی توانست به پیروزی پر گل شش بر صفر دست یابد که باید سه شنبه همین هفته‌ برابر منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برود.

در این دیدار بارسایی‌ها از همان ابتدا مشخص بود که بازی آسانی پیش‌رو دارند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند تا این که در دقیقه‌ دو آدریانو، مدافع برزیلی با ضربه دیدنی از راه دور موفق شد اولین گل مسابقه را به ثمر برساند.

در ادامه مسابقه نوبت به لیونل مسی رسید، پاس در عمق سسک فابرگاس، لیونل مسی را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن آرژانتینی فرصت طلب با ضربه چیپ گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نیمه نخست با نتیجه‌ دو بر صفر به سود بارسلونا به پایان برسد.

در نیمه دوم باز هم نوبت بارسایی‌ها بود که گلزنی کنند. این بار الکسی سانچس، ستاره شیلیایی بارسلونا موفق شد پانزدهمین گل فصل خودش را برای تیمش با ضربه بغل پا به ثمر برساند.

هفت دقیقه‌ بعد باز هم فابرگاس برای تیمش پاس گل فراهم کرد و این بار پدرو را در موقعیت گل قرار داد تا این هافبک اسپانیایی حساب کار را چهار بر صفر به سود بارسلونا کند. بارسا که با قدرت توپ و میدان را در اختیار داشت، در دقیقه‌ ۶۸ لیونل مسی موفق شد گل پنجم تیمش را با بغل‌ پای فنی به ثمر برساند، اما این پایان کار نبود و آبی اناری‌ها موفق شدند در دقیقه‌ ۸۹ باز هم به گل برسند، این بار نیمار، ستاره برزیلی بارسلونا موفق شد با شوت دیدنی حساب کار را شش بر صفر کند تا پیروزی ارزشمندی برای بارسلونا در هفته‌ بیست و چهارم به دست آید.

در دیگر دیدار آتلتیکو مادرید توانست با پیروزی سه بر صفر برابر وایادولید هم‌چنان خودش را مدعی قهرمانی این فصل نگه دارد. در این دیدار رائول گارسیا در دقیقه‌ سه و دیگو کاستا در دقیقه‌ چهار و دیگو گودین در دقیقه‌ ۷۴ موفق شدند گل‌های میزبان را به ثمر برسانند.

** تابلوی نتایج

* بارسلونا ۶ - رایو وایکانو صفر

* آتلتیکو مادرید ۳ - وایادولید صفر

* لوانته یک - آلمریا صفر

* ویارئال صفر - سلتاویگو دو

در ادامه رقابت‌های لیگای اسپانیا امشب (یکشنبه) چهار دیدار برگزار می‌شود که در حساس‌ترین بازی رئال مادرید در خانه ختافه به میدان خواهد رفت.

در جدول رده‌بندی بارسلونا و آتلتیکو مادرید با ۶۰ امتیاز نسبت به رئال مادرید در رده‌های اول و دوم قرار دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج