جاباما
۹۳۴۵۰
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

دنیامالی: به احترام رای مردم استعفا کردم

رییس فدراسیون قایقرانی دلیل استعفایش از سمتش خود در فدراسیون را تشریح کرد.

ایسنا: رییس فدراسیون قایقرانی دلیل استعفایش از سمتش خود در فدراسیون را تشریح کرد.

احمد دنیامالی درباره تصمیمش برای انصراف از ریاست فدراسیون قایقرانی اظهار کرد: با توجه به مشورت‌ها و صحبت‌هایی که در این مدت داشتیم تصمیم گرفتم در کنار ورزش بمانم اما از سمت ریاست فدراسیون قایقرانی کناره‌گیری کنم. دوستان شورای شهر با استعفای من از سمتم در شورا کلا مخالفت داشتند و از طرف دیگر دوستان و مردمی که با من در تماس بودند نیز عمدتا توصیه می‌کردند در شورای شهر بمانم. با اینکه ورزشکاران دوست داشتند من در قایقرانی باشم اما از هر ۱۰ نفری که با من تماس می‌گرفتند ۹ نفر توصیه داشتند که به رای مردم احترام بگذارم و در شورا بمانم چرا که عمدتا بر این باور بودند که ارزش معنوی رای مردم بسیار بالاست و من هم از نظر اخلاقی و هم از نظر حرفه‌ای باید در شورا بمانم.

او ادامه داد: در این چند وقت مشورت‌هایی که داشتم در نهایت تصمیم گرفتم که از ریاست فدراسیون قایقرانی استعفا دهم تا در شورا بمانم. البته خودم اعتقاد ندارم که شورای شهر شغل محسوب شود و گفته‌ام که علی‌رغم میل باطنی از قایقرانی استعفا می‌دهم.

او در پاسخ به این سوال که پس چرا در انتخابات فدراسیون قایقرانی شرکت کردید و آیا به دنبال اعاده حیثیت بودید بیان کرد: خیر این مسائل وجود ندارد. من کسی هستم که از ورزش وارد شورا شدم نه اینکه از طریق شورا به ورزش برسم. با اینکه تحصیلات من مهندسی و برنامه‌ریزی شهری است من سال‌هاست که در ورزش هستم و خود را ورزشی می‌دانم همان طور که گفتم مشورت‌ها و نظر مردم بر این بود که من در شورای شهر بمانم و من نیز به این توصیه‌ها احترام گذاشتم.

دنیامالی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر اینکه حالا وضعیت فدراسیون قایقرانی چه می‌شود بیان کرد: سرپرستی انتخاب می‌شود تا انتخابات برگزار شود. من نیز گفته‌ام در کنار سرپرست حضور دارم. من از قایقرانی نرفته‌ام و همچنان در کنار ورزش هستم. تمام تلاش من نیز برای حفظ آرامش و انگیزه قایقران‌هاست چرا که در این یک هفته بسیار خوشحال و باانگیزه کار کرده‌اند. تلاش من این است که قایقران‌ها با بهترین شرایط برای بازی‌های آسیایی آماده شوند.

او در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌ای از طرف شما وارد انتخابات فدراسیون قایقرانی می‌شود یا نه گفت: باید بگذاریم تا جلوتر برویم و وضعیت مشخص شود.

دنیامالی در پاسخ به سوال پایانی ایسنا مبنی بر اینکه آیا آقای قالیباف مخالف اصلی خروج شما از شورای شهر بود، بیان کرد: خیر، این طور نیست. در شورای شهر آرا به گونه‌ای است که دسته ‌بندی در آن تاثیر ندارد. ما یک مهره هستیم و کارمان را انجام می‌دهیم. خیلی وقت‌ها در شورا دوستان از هم دفاع می‌کنند چرا که بحث‌ها کارشناسی است و این دسته‌بندی‌ها تاثیری در کار ندارد. البته من نیز مهره‌ای نیستم که نبودنم در شورا بخواهد اتفاقی ایجاد کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      اگه قرار بود که به رای مردم احترام بذاری !!!!! چرا از اول تو انتخابات فدراسیون شرکت کردین؟؟ دروغ مثل خون در رگهامون جریان داره!!

    • مهمان

      پس چرا اولش به احترام رای مردم اینقدر اصرار داشتی به فدراسیون بری اما وقتی تیرت به سنگ خورد ، به احترام رای مردم استعفا دادی .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج