adexo3
۹۳۹۵۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

اسپانسر تیم ملی پرسپولیسی از آب درآمد!

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه حدود سه سال با اسپانسر جدید تیم ملی در ارتباط بوده و سود خوبی از سوی شرکت فناپ به سرخ‌پوشان پایتخت رسیده است.

ایسنا: مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باشگاه حدود سه سال با اسپانسر جدید تیم ملی در ارتباط بوده و سود خوبی از سوی شرکت فناپ به سرخ‌پوشان پایتخت رسیده است.

محمد رویانیان در حاشیه مراسم همبستگی ملی برای حمایت از تیم ملی که شامگاه شنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد، در مورد اسپانسر جدید تیم ملی گفت: در باشگاه پرسپولیس نزدیک ۳ سال با شرکت فناپ در ارتباط بودیم و پایگاه داده باشگاه پرسپولیس زیر نظر این شرکت بود.

او ادامه داد: ما روابط خوبی از نظر اقتصادی با این شرکت داشتیم که امیدوارم مدیران جدید باشگاه پرسپولیس نیز از سود آن استفاده کنند؛ چرا که سود خوبی از سوی این شرکت به باشگاه پرسپولیس می‌رسید.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره آخرین وضعیت سرخ‌پوشان پایتخت نیز گفت: الان همه باید به این فکر باشند که پرسپولیس قهرمان می‌شود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

او در ادامه به شوخی گفت: البته امیدوارم استقلالی‌ها من را به خاطر این حرف ببخشند.

محمد رویانیان با بیان اینکه از پروین ناراحت نیست، گفت: بعد از اتمام لیگ درباره پرسپولیس صحبت خواهم کرد. برای اینکه می‌خواهم پرسپولیس را بین‌المللی کنم. ان‌شاءالله خواهید دید بعد از لیگ چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی درباره شایعه دستگیری سعید شیرینی نیز اظهار کرد: وی در حال حاضر کنار من است و چنین شایعه‌ای صحت ندارد. بعد از پایان لیگ حرف‌های مهمی دارم که خواهم گفت و اعلام می‌کنم که پرسپولیس چقدر درآمدزایی کرده است. من تا عمر دارم پرسپولیسی هستم. مسئله قرارداد رضا حقیقی با پرسپولیس هم حل می‌شود. مدیرعاملی که ثبات داشته باشد می‌تواند این مسائل را حل کند. ما باید با هم نشستی بگذاریم و با مدیران باشگاه‌ جلسه خصوصی خواهم گذاشت و طرح‌های اقتصادی را که در حال اجرا است به آنها تحویل می‌دهم.

وی افزود: تیم ملی برای ما باعث افتخار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج