اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۷۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

آناستازی در یک قدمی تیم ملی والیبال

سرانجام پس از مذاکرات فدراسیون ایران با سرمربی تیم ملی لهستان، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال دنیا اعلام آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی کشورمان اعلام کرد اما طبق اعلام رئیس فدراسیون والیبال برای توافق نهایی مشکلاتی از جمله مبلغ قرارداد و تعداد دستیاران خارجی وجود دارد.

خبرگزاری مهر: سرانجام پس از مذاکرات فدراسیون ایران با سرمربی تیم ملی لهستان، آندره آناستازی مربی پرافتخار والیبال دنیا اعلام آمادگی خود را برای پذیرفتن سکان هدایت تیم ملی کشورمان اعلام کرد اما طبق اعلام رئیس فدراسیون والیبال برای توافق نهایی مشکلاتی از جمله مبلغ قرارداد و تعداد دستیاران خارجی وجود دارد.

پس از اینکه مسئولان فدراسیون والیبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی ایران با گزینه‌هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، کاستلانی و حتی رزنده برزیلی مذاکرات متعدد و مداومی را انجام دادند، برناردی و لوزانو با اعلام آمادگی خود بیش از سایرین به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شدند و حتی مسئولان فدراسیون والیبال با لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال دنیا به توافق نهایی هم رسیدند.

اما صعود تیم باشگاهی این مربی ایتالیایی به مسابقات باشگاه‌های جهان، آنها را با تردید روبرو کرد و باعث شد تا با وی قرارداد همکاری امضا نکنند. این تامل باعث شد که آندره آناستازی برای حضور در پست سرمربیگری تیم ملی ایران اعلام آمادگی کند و بالاخره پس از انجام بررسی‌های لازم و مذاکرات پی در پی، محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، آندره آناستازی را به عنوان گزینه اصلی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان انتخاب کرد.

در حالی که آناستازی چندی پیش اعلام کرد به علت قرارداد داشتن با فدراسیون لهستان نمی‌تواند به ایران بیاید ولی پس از انجام مذاکرات متعدد با داورزنی، قراردادش را با فدراسیون والیبال لهستان فسخ و آمادگی خود را برای به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی والیبال ایران رسما اعلام کرد.

محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک ۲۰۱۶ به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.

وی افزود: شرایطی که او پیشنهاد کرده هم از لحاظ قیمت و هم از لحاط تعداد دستیاران(چهار دستیار) برای ما مورد قبول نیست. چرا که والیبال ما در حال حاظر در جایگاه مناسبی قرار داد و بسیاری از مربیان والیبال دنیا آرزوی هدایت آن را دارند. ما سعی خواهیم کرد با انجام مذاکرات اصولی این موضوع را حل کنیم و با وی به توافق نهایی برسیم و بدین ترتیب او را برای امضای قرار داد همکاری به ایران بیاوریم و در غیر اینصورت به سراغ دیگر گزینه‌های خود یعنی لوزانو و برناردی خواهیم رفت.

آناستازی با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۱، مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۱ و قهرمانی لیگ جهانی ۲۰۱۲ را به دست آورده است. آناستازی ۵۴ ساله در هشتم اکتبر سال ۱۹۶۰ در شهر پوگیو روسکو ایتالیا به دنیا آمد و از ۱۷ سالگی ورزش والیبال را به به صورت حرفه ای در ایتالیا آغاز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج