۹۶۵۶۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

بازیکنان تراکتورسازی از تمرین لذت نمی‌برند

نصرتی: سپاهان با چارتر رفت، ما با شتر!

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی است بازیکنان این تیم به دلیل کمبود امکانات از تمرین لذت نمی‌برند.

تسنیم: مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مدعی است بازیکنان این تیم به دلیل کمبود امکانات از تمرین لذت نمی‌برند.

محمد نصرتی ابتدا در خصوص بازی این هفته تیمش مقابل لخویا گفت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چرا که لخویا از الاتحاد عربستان هم قوی‌تر است. لخویا به تیم جواد نکونام (الکویت کویت) ۴ گل زده و در صحبتی که با جواد داشتم او گفت که کار تیم ما سخت است. البته من معتقدم اگر لخویا بازی ما با الاتحاد را ببیند قطعاً وحشت خواهد کرد، چون مقابل الاتحاد فوق‌العاده بودیم و ترس لخویا از تراکتورسازی قطعاً به سود ما خواهد بود. امیدوارم در زمین حریف نتیجه خوبی بگیریم اما واقعیت این است که شرایط ایده‌آلی نداریم.

وی در ادامه افزود: ما زمین تمرین مناسبی نداریم و همین مسئله باعث شده چند بازیکن تراکتورسازی مصدوم شوند. بازیکن باید از زمین تمرین تیمش لذت ببرد اما بازیکنان تراکتورسازی به دلیل زمین نامساعد از تمرین لذت نمی‌برند. ما نماینده ایران در آسیا هستیم و تیمی با این همه هوادار میلیونی نباید مشکل مالی و امکانات سخت افزاری داشته باشد. ما باید با ۳ پرواز به قطر برویم و واقعاً نمی‌دانم این چه شیوه بلیت تهیه کردن است.

نصرتی همچنین خاطر نشان کرد: الاتحاد با جت شخصی به تبریز آمد و بازیکنان این تیم بعد از بازی زودتر از ما به خانه رسیدند. تراکتورسازی اما باید به تهران بیاید، بعد به امارات برود و از دبی راهی دوحه شود. ما باید ۲ روز در سفر باشیم تا به قطر برسیم! ما نمی‌خواهیم مانند الاتحاد جت اختصاصی داشته باشیم اما حداقل می‌توانیم مثل سپاهان باشیم. درود به شرف سپاهانی‌ها که در سفرهای خارجی پرواز اختصاصی دارند اما ما باید با شتر به قطر برویم! با این وضعیت اگر با شتر برویم زودتر به دوحه می‌رسیم!

مدافع میانی تیم فوتبال تراکتورسازی همچنین تصریح کرد: به هر حال من چند سال شاگرد فیروز کریمی بودم و گاهی اوقات باید برخی واقعیت‌های تلخ را با زبان طنز بگویم تا شاید بعضی‌ها به فکر بیفتند. ما قهرمان جام حذفی شدیم و الاتحاد را هم بردیم اما هیچ اتفاقی رخ نداد. بارها گفته‌ام و بازهم می‌گویم که پاداش نمی‌خواهیم اما حداقل پول قراردادمان را بدهند. ما چیزی اضافه بر سازمان نمی‌خواهیم.

نصرتی در پایان اظهار داشت: بازیکنان تراکتورسازی با توجه به قراردادی که امضا کرده‌اند و براساس زمان گرفتن حق و حقوق خود، برنامه‌ریزی کرده‌اند اما برخی بدقولی‌ها تمرکز ما را به هم ریخته است. ما هیچ وقت قصد اعتصاب نداشته‌ایم اما بهتر است به ما هم توجه کنند. آقای نظمی (مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی) هم به عنوان مدیرعامل نمی‌تواند به تنهایی این مشکلات را برطرف کند و مسئولان استان و همچنین اعضای هیئت مدیره هم باید به فکر باشند. جالب اینجاست که ما نماینده ایران هستیم اما این موضوع برای خیلی‌ها مهم نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج