اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۷۲۱۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

افاضلی پیشنهاد دستیاری وینگادا را رد کرد

مربی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران می‌گوید پیشنهاد دستیاری نلو وینگادا گزینه سرمربیگری تیم امید را قبول نکرده است.

خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران می‌گوید پیشنهاد دستیاری نلو وینگادا گزینه سرمربیگری تیم امید را قبول نکرده است.

در خصوص احتمال همکاری‌اش با نلو وینگادا به عنوان مربی در تیم امید ایران با بیان مطلب فوق اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به من لطف دارد. من چند جلسه با هادی آیت اللهی (نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال) در این خصوص برگزار کردم ولی فکر می‌کنم برای دستیاری در تیم امید آدم‌های جوان‌تر دیگری هستند که می‌توانند خودشان را با شرایط تطبیق بدهند.

وی افزود: من سال‌ها در بخش‌های مختلف تیم‌های ملی کار کرده‌ام. الان نیاز دارم که فضای کاری‌ام را تغییر بدهم و در جهت دیگری کار کنم. احساسم این است که چون فدراسیون روی من سرمایه گذاری کرده قصد دارد از من در تیم امید و در کنار وینگادا استفاده کند ولی قصد ندارم دستیار باشم چون برای دستیاری مناسب نیستم! آدم‌های زیادی هستند که می‌توانند به تیم ملی در این مقطع کمک کنند.

مربی موقت تیم فوتبال زیر ۲۲ سال ایران تاکید کرد: با این حال من در کمیته فنی هستم و همیشه کمک می‌کنم. وقتی هیچ کس حاضر نشد تیم زیر ۲۲ سال را تحویل بگیرد من این کار را کردم. پیش از این چند بار دیگر هم در شرایطی مشابه تیم‌هایی را تحویل گرفته بودم. در این سال‌ها نشان دادم که به عنوان یک سرباز در خدمت تیم‌های ملی هستم.

افاضلی در پایان درباره اینکه فدراسیون فوتبال از کدام مربیان در کنار نلو وینگادا در تیم امید استفاده خواهد کرد، گفت: فدراسیون گزینه‌های خودش را دارد ولی این ۵۰ درصد کار است. ۵۰ درصد دیگر مربوط به وینگادا و موافقت اوست. شاید وی قبول نکند با مربیان پیشنهادی فدراسیون کار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج