اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۰۶۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بررسی عملکرد لژیونرها در هفته آخر سال

لژیونرهای ایرانی در هفته آخر سال ۱۳۹۲ عملکرد نسبتاً خوبی در تیم های خود داشتند.

خبرآنلاین: لژیونرهای ایرانی در هفته آخر سال ۱۳۹۲ عملکرد نسبتاً خوبی در تیم های خود داشتند.

بهترین عملکرد را در بین لژیونرها اشکان دژآگه و مسعود شجاعی داشتند که با گل های خود موجب پیروزی تیم هایشان شدند. عملکرد لژیونرها در این هفته را مرور می کنیم:

در هفته سی ام لیگ برتر جزیره تیم فولام در زمین خود با نتیجه ۱- صفر نیوکاسل را شکست داد. در این بازی اشکان دژآگه که گفته می شد به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده است، از دقیقه ۶۱ وارد زمین شد و در دقیقه ۶۸ با شوتی زیبا دروازه نیوکاسل را باز کرد و یک کارت زرد نیز گرفت. این اولین پیروزی ماگات با فولام بود که باعث شد این تیم ۲۴ امتیازی شود و امیدهایش برای بقا در لیگ برتر زنده شود.

در هفته سی ام لیگ دسته دوم اسپانیا، تیم لاس پالماس میزبان سابادل بود که مسعود شجاعی در دقیقه ۲ تیمش را پیش انداخت. شجاعی در دقیقه ۴۰ یک گل دیگر برای لاس پالماس زد تا نتیجه ۲- صفر شود. لاس پالماس این بازی را ۵- صفر برد تا با ۴۵ امتیاز در رده پنجم جدول جای بگیرد.

در هفته بیست و پنجم بوندس لیگا، تیم اینتراخت برانشویک با تساوی ۱-۱ مقابل وولفسبورگ متوقف شد. در این بازی دانیال داوری دروازه بان ملی پوش ایرانی در ترکیب تیم برانشویک قرار داشت. برانشویک با این تساوی ۱۸ امتیازی شد و همچنان در قعر جدول باقی ماند.

در هفته بیستم لیگ کویت، تیم الکویت با نتیجه پرگل ۵-۱ التضامن را شکست داد. در این بازی جواد نکونام کاپیتان تیم ملی ایران ۷۸ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت. الکویت با این پیروزی ۴۷ امتیازی شد و همچنان در رده دوم لیگ کویت قرار دارد.

در هفته سی و ششم لیگ دسته اول انگلیس، تیم چارلتون در زمین میلوال با تساوی بدون گل متوقف شد. رضا قوچان نژاد در این بازی از دقیقه ۶۵ وارد زمین شد و ۲۵ دقیقه برای چارلتون بازی کرد. چارلتون با این تساوی ۲۹ امتیازی شد و در رده بیست و دوم جدول لیگ ۲۴ تیمی دسته اول انگلیس قرار دارد. البته این تیم ۴ بازی معوقه دارد.

در هفته سی و چهارم لیگ دسته دوم پرتغال تیم اسپورتینگ کویلا با ۴ گل مغلوب بنفیکای ب شد. در این بازی علیرضا حقیقی در دروازه اسپورتینگ قرار داشت. این تیم اکنون با ۴۲ امتیاز در رده سیزدهم لیگ ۲۲ تیمی دسته دوم پرتغال قرار دارد.

در هفته بیست و هشتم لیگ هلند، تیم نایمخن مقابل اوترخت به تساوی ۲-۲ دست یافت و با ۲۶ امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند. علیرضا جهانبخش در این بازی فقط ۴ دقیقه فرصت بازی پیدا کرد.

در هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم روبین کازان ۳-۱ ولگا را شکست داد و با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول باقی ماند. سردار آزمون مهاجم ایرانی روبین در این بازی در ترکیب اصلی قرار داشت و ۷۰ دقیقه برای تیمش بازی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج