اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۹۵۲۵
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نامجو‌مطلق: گول رنکینگ فیفا را نخوریم

بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: قرار گرفتن تیم ایران در رتبه نخست تیم‌های آسیایی در رنکینگ فیفا یک موضوع گول زننده است و نباید در خواب آن به سر ببریم.

ایسنا: بازیکن سابق تیم ملی ایران گفت: قرار گرفتن تیم ایران در رتبه نخست تیم‌های آسیایی در رنکینگ فیفا یک موضوع گول زننده است و نباید در خواب آن به سر ببریم.

مجید نامجو‌مطلق در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات جام ملت‌های آسیا با توجه به مشخص شدن تیم‌های هم‌گروهش، اظهار کرد: قرعه مناسبی نصیب تیم ملی شده و شرایط برای صعود به عنوان تیم نخست به دور دوم مهیاست.

وی با بیان اینکه دیگر تیم ایران آن تیم گذشته نیست که برابر تیم‌هایی همچون امارات، قطر و بحرین مشکلی داشته باشد، افزود: تیم ایران باید نشان دهد که سطح فنی‌اش از تیم‌های حاشیه خلیج فارس بسیار بالاتر است.

سرمربی فعلی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص رویارویی تیم ملی ایران با تیم بحرین با توجه به اتفاقات تلخ گذشته نیز تصریح کرد: پس از آنکه تیم بحرین مانع از حضور تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۲ شد و آن حرکت دور از منش و اخلاق پهلوانی و دور افتخار زدن با پرچم عربستان سعودی توسط بازیکنان تیم میزبان صورت گرفت، رویارویی و شکست این تیم نوعی انتقام محسوب می‌شود که در چند سال گذشته به خوبی توانستیم بحرینی‌ها را با اختلاف از پیش رو برداریم اما باید حواسمان به هر سه تیم امارات، قطر و بحرین باشد و از دست کم گرفتن حریفان پرهیز کنیم.

بازیکن سابق تیم ملی ایران با اشاره به اینکه باید از الان به فکر مرحله دوم و رویارویی با تیم‌های درجه اول آسیا باشیم، خاطرنشان کرد: دو یا سه تیم هستند که در سالیان گذشته با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش شبانه‌روزی توانسته‌اند خود را از سایر کشورهای قاره‌کهن جدا کنند و ما باید در این مدت تمامی تلاش خود را معطوف به از پیش رو برداشتن این تیم‌ها نظیر کره‌جنوبی و ژاپن کنیم.

وی بیان کرد: باید ببینیم پس از جام جهانی وضعیت تیم ملی ایران و نتایجش در این مسابقات چه خواهد بود و رهاوردمان از جام جهانی چه تأثیری بر عملکردمان در جام ملت‌های آسیا و به طور کلی آینده فوتبال ایران می‌گذارد.

نامجومطلق اضافه کرد: تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن از هر لحاظی در فوتبال از ایران در مراتب و درجات بالاتری قرار دارند. هرچند در دو دیدار رفت و برگشت از سد کره‌جنوبی عبور کردیم اما سال‌ها باید بگذرد تا بتوانیم خود را به سطح فوتبال کره‌جنوبی برسانیم و اینکه ایران در رنکینگ فیفا در رتبه نخست تیم‌های آسیایی قرار دارد نگاه به دیدارهای تدارکاتی است که به هیچ وجه نمی‌توان تیم‌هایی که به مصاف ایران می‌روند را با تیم‌هایی که برابر کره‌جنوبی و ژاپن قرار می‌گیرند، مقایسه کرد.

وی ادامه داد: باید در حال حاضر علاوه بر جام جهانی نیم نگاهی نیز به جام ملت‌ها داشته باشیم تا بتوانیم در این مسابقات نیز حضوری موفق داشته و بتوانیم انتظارات هواداران را پاسخ دهیم.

بازیکن سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس در پایان در خصوص شانس قهرمانی تیم ملی ایران نیز افزود: تیم ملی ایران علی رغم دارا بودن مهره‌های توانمند از شانس کمی برای قهرمانی آن هم با حضور تیم‌های کره‌جنوبی و ژاپن و استرالیا میزبان برخوردار است، هرچند در فوتبال هیچ چیز غیر ممکن نیست و تحقق این آرزو به تلاش مستمر و برنامه‌ریزی اصولی نیازمند است زیرا مدت‌هاست تیم ایران از جام قهرمانی دور مانده است و کسب مجدد آن کار و همت بیشتر می‌طلبد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج