۱۰۴۱۲۹۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

به دو دلیل تیم والیبال در المپیک نتیجه نمی‌گیرد

پیشکسوت والیبال با تاکید بر اینکه با هر پنج گزینه هم در المپیک نتیجه نخواهیم گرفت گفت: تیم ملی با هدایت سعید معروف و بازیکنان از سناریوی داورزنی بهتر نتیجه خواهد گرفت.

خبرگزاری مهر: پیشکسوت والیبال با تاکید بر اینکه با هر پنج گزینه هم در المپیک نتیجه نخواهیم گرفت گفت: تیم ملی با هدایت سعید معروف و بازیکنان از سناریوی داورزنی بهتر نتیجه خواهد گرفت.

اکبر نائینی درباره روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال گفت: اگر فدراسیون والیبال با صرف میلیون‌ها دلار حتی بتواند بجای یک نفر، هر پنج گزینه مورد نظر خود یعنی «ولادیمیر آلکنو»، «دجورجی»، «کاستلانی»، «جیانی» و «لورزنتی» را به خدمت گیرد، بدین صورت که با یکی از آنان به عنوان سرمربی و سایر نفرات به عنوان اعضای کادر فنی قرارداد امضا کند و همگی آنان هم مسئولیت هدایت تیم ملی را در المپیک ژاپن به عهده بگیرند، باز هم تیم ملی والیبال به جمع چهار تیم برتر المپیک صعود نخواهد کرد.

کارشناس والیبال تاکید کرد: به دو دلیل بسیار مهم تیم ملی در المپیک توکیو نتیجه نخواهد گرفت. نخست اینکه برای نتیجه گرفتن و صعود یک تیم به جمع چهار تیم برتر والیبال المپیک، یک کشور علاوه بر داشتن بازیکنان حرفه‌ای و سرمربی و کادر فنی با تجربه و برتر دنیا، باید از سوی یک فدراسیون کاملاً حرفه ای والیبالی که از بزرگان و متخصصان و پیشکسوتان برتر والیبال کشور تشکیل شده باشند مدیریت شود که البته در فدراسیون داورزنی چنین افرادی اصلاً وجود ندارند و از رئیس فدراسیون گرفته تا دبیر و کارمندان آن‌ها همگی در سیزده بدرها والیبال بازی کرده و با آن آشنا شده‌اند.

وی ادامه داد: دلیل دوم نیز این است با آشی که معمار والیبال برای مسابقات المپیک ژاپن پخته است تیم ملی هرگز به موفقیت دست نخواهد یافت چرا که به گفته فدراسیون سرمربی از فروردین ماه سال آینده وارد ایران می‌شود تا بازیکنان را زیر نظر داشته و تمرینات را برای آماده سازی در المپیک آغاز کند. این مدت تا شروع مسابقات المپیک برای یک سرمربی خارجی حتی اگر باهوش ترین و بهترین مربی جهان هم باشد بسیار اندک است و ماه‌ها طول می‌کشد تا سرمربی بتواند با فرهنگ، خصوصیات فنی، روحی و روانی بازیکنان آشنا شود.

پیشکسوت والیبال اظهار کرد: انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برای المپیک توسط فدراسیون بیشتر شبیه یک سریال شده که از قبل توسط داورزنی طراحی شده است و فقط برای اینکه بگوید من از نظرات خانواده والیبال هم استفاده کردم و چنانچه فدراسیون به آرمانش نرسید بتواند آن را توجیه کند.

نائینی در پایان گفت: در نهایت به نظرم اگر تیم ملی را برای المپیک به سعید معروف بسپاریم و او را فقط با نفرات اصلی و بدون سرمربی و کادر فنی به مسابقات اعزام کنیم، بدون هزینه هایی میلیاردی، به مراتب خیلی بهتر نتیجه خواهد گرفت، تا با سناریویی که معمار والیبال برای تیم ملی اعزامی به مسابقات المپیک ژاپن طراحی کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج