۱۰۸۹۹۸۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

صعود نادال در روز حذف بخت چهارم قهرمانی

تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند اما سوفیا کنین شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

ایسنا: تنیسور اسپانیایی و روس به همراه بانوی شماره یک جهان به دور سوم اپن استرالیا صعود کردند اما سوفیا کنین شکست خورد و از این رقابت‌ها حذف شد.

در روز چهارم تنیس اپن استرالیا رافائل نادال و اشلی بارتی با پیروزی برابر حریفان‌شان به دور سوم صعود کردند. مرد شماره دو جهان به مصاف میشل ممو رفت و ۳ بر صفر پیروز شد. تنیسور اسپانیایی در ست نخست به آسانی حریفش را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد و در ست دوم ۶ بر ۴ پیروز شد. برتری نادال ادامه داشت و او ست سوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به نفع خود پایان داد.

دنیل مدودف برابر روبرتو کاربایس قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره چهار جهان در ست نخست به راحتی حریف اسپانیایی اش را با نتیجه ۶ بر ۲ شکست داد اما در ست دوم شرایط برایش سخت شد و با نتیجه ۷ بر ۵ پیروز شد. تنیسور روس در ادامه ۶ بر یک کاربایس را مغلوب کرد و به دور سوم راه یافت.

صعود نادال در روز حذف بخت چهارم قهرمانی

آندری روبلف دیگر تنیسور روس برابر تیاگو مونتیرو قرار گرفت و ۳ بر صفر پیروز شد. مرد شماره هشت جهان ست اول و دوم را با نتایج مشابه ۶ بر ۴ به خود اختصاص داد و در ست پایانی ۷ بر ۶ حریفش را شکست داد.

یکی از جذاب‌ترین دیدارهای چهارشنبه بین استفانوس سیتسیپاس و کوکیناکیس برگزار شد و پس از یک رقابت ۴ ساعت و ۳۶ دقیقه ای مرد شماره شش جهان توانست ۳ بر ۲ حریف استرالیایی اش را شکست دهد.

کوکیناکیس در همان ست نخست درخشید و با پیروزی ۷ بر ۶ از تنیسور یونانی پیش افتاد. سیتسیپاس در ادامه جبران کرد و در ست‌های دوم و سوم با نتایج ۶ بر ۴ و ۶ بر یک پیروز شد. کوکیناکیس ناامید نشد و با یک بازی فوق‌العاده دوباره با نتیجه ۷ بر ۶ مرد شماره شش جهان را شکست داد تا برنده در ست پنجم مشخص شود. در نهایت سیتسیپاس در یک رقابت نزدیک با پیروزی ۶ بر ۴ توانست صعودش را به دور بعد قطعی کند.

دیدار فابیو فونینی و سالواتوره کاروسو یکی دیگر از رقابت‌های جذاب روز چهارم بود. دو تنیسور ایتالیایی نزدیک به چهار ساعت بازی کردند که در نهایت فونینی با پیروزی ۳ بر ۲ به دور سوم صعود کرد.

متئو برتینی دیگر تنیسور ایتالیایی هم با پیروزی ۳ بر یک برابر توماس ماچاک به دور بعد راه یافت. الکس دی مینائور، آلبوت، مک دونالد، کارن خاچانف، میکائل یمر، فیلیپ کرایینوویچ، لوید هریس و لوپس هم پیروز شدند.

در بخش زنان بارتی، بانوی شماره یک جهان برابر هموطنش گاوریلووا قرار گرفت و ۲ بر صفر پیروز شد. تنیسور استرالیایی در ست نخست ۶ بر یک حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۷ بر ۶ به نفع خود پایان داد.

حذف سوفیا کنین از اتفاق‌های مهم این روز بود. تنیسور آمریکایی با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کایا کانپی شد. بخت چهارم قهرمانی در ست اول ۶ بر ۳ شکست خورد و ست دوم را ۶ بر ۲ واگذار کرد.

الینا اسویتولینا برابر کوری گاف قرار گرفت و ۲ بر صفر تنیسور آمریکایی را شکست داد. بانوی شماره پنج جهان در ست اول ۶ بر ۴ و در ست دوم ۶ بر ۳ پیروز شد تا ماجراجویی گاف ۱۶ ساله خیلی زود در نخستین گرند اسلم سال به پایان برسد.

کارولینا پلیسکووا به مصاف دنیله کالینز رفت و ۲ بر صفر پیروز شد. بخت ششم قهرمانی در ست اول ۷ بر ۵ حریفش را شکست داد و ست دوم را با نتیجه ۶ بر ۲ به خود اختصاص داد.

مرتنس، بنچیچ، موچووا، پوتینسوا، الکساندرووا، وکیچ، کونتاویت و برادی هم با پیروزی برابر حریفانشان به دور سوم صعود کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج